نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

پری لود نسخه بتا عمومی بازی Ghost Recon: Wildlands آغاز شد

لحظاتی پیش Preload نسخه بتا عمومی بازی Ghost Recon Wildlands آغاز شد و به همراه آن یک مینی گیم نیز در دسترس بازیکنان قرار گرفت.

امکان دانلود بتا بازی Ghost Recon Wildlands هم اکنون آغاز شده تا بازیکنان بتوانند پیش از تاریخ شروع بتا که مصادف با ۲۳ فوریه (پنج شنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۵) است، دیتا آن را دانلود کنند. به همراه فعال شدن این امکان، شاهد یک مینی گیم مربوط به بازی هم هستیم که هم اکنون برای عموم فعال شده است. برای دانلود بتا می‌توانید به استیم، پلی‌استیشن استور و ایکس‌باکس استور مراجعه کنید یا اگر دوست دارید مینی گیم بازی را که برمبنای یک نقشه تعاملی است تجربه کنید.

این مینی گیم که A World With No Heroes نام دارد به شما امکان کاوش نقشه بولیوی در بازی Wildlands را از طریق ۵۰ دوربین مختلف می‌دهد. بسیاری از این نقشه‌ها به شما امکان ردیابی و شناسایی اهداف را می‌دهد و می‌توانید با انجام این کار در بازی اصلی پاداش دریافت کنید. این پاداش‌ها شامل نشان‌های منحصر به فرد، امتیاز تجربه بیشتر و غیره می‌شوند. می‌توانید این بازی را از اینجا تجربه کنید.

از سوی دیگر نسخه بتا عمومی بازی که در تاریخ ۵ اسفند آغاز می‌شود به مدت چهار روز جریان خواهد داشت. در این نسخه دو منطقه از ۲۱ منطقه بازی به نام‌های Itacua و Montuyoc در دسترس هستند.

افرادی که در نسخه بتا محدود بازی شرکت کردند یا به تجربه نسخه بتا عمومی بپردازند به بسته Unidad Conspiracy دسترسی پیدا خواهند کرد که شامل سه ماموریت انحصاری است که هنگام عرضه بازی در دسترس این اشخاص قرار خواهد گرفت. اطلاعات فراوانی از این بسته منتشر نشده، با این وجود کمپانی یوبی سافت گفته است در این ماموریت‌ها شاهد درگیری نیروهای نظامی متحد مردمی با نیروهای کارتل سانتا بلانکا خواهیم بود. در نظر داشته باشید که برای دسترسی به این ماموریت‌ها باید بازی Ghost Recon Wildlands را خریداری کنید و در حساب کاربری یوبیسافت که نسخه بتا را تجربه کرده‌اید، بازی را فعال کنید.

بازی Wildlands به بزرگترین محیطی که یوبی سافت تاکنون خلق کرده است مجهز است. تاریخ انتشار بازی جدید مجموعه Ghost Recon مصادف با ۷ مارس ۲۰۱۷ (سه شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۵) بوده و پلتفرم‌های مقصد آن رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان هستند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده