نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۳

نسخه نینتندو سوییچ Binding of Isaac: Afterbirth+ با تاخیر عرضه می‌شود

Binding of Isaac: Afterbirth+ قرار بود یکی از بازی‌های هنگام عرضه نینتندو سوییچ باشد که امروز مشخص شد این بازی با تاخیر عرضه خواهد شد.

یکی از بازی‌هایی که قرار بود همزمان با عرضه نینتندو سوییچ در تاریخ ۳ مارس (۱۳ اسفند) برای آن منتشر شود، بازی Binding of Isaac: Afterbirth+ بود. با این حال امروز استودیو نیکالیس، سازنده بازی، در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که عرضه این بازی برای سوییچ با کمی تاخیر همراه خواهد بود. در حالی که سازنده بازی دلیل خاصی برای این تاخیر ارائه نداد، ولی اعلام کرد که بازی فقط کمی دیرتر عرضه خواهد شد و دارندگان نینتندو سوییچ در روز نامشخصی از ماه مارس به این بازی دسترسی خواهند داشت.

سازندگان همچنین نسخه محدودی از این بازی را نیز برای نینتندو سوییچ معرفی کردند که شامل آیتم‌های فیزیکی مثل استیکر‌ها، یک کاور جدید برای بازی و یک کتابچه ۲۰ صفحه‌ای می‌شود که اطلاعاتی در مورد بازی و همچنین یک سری تصاویر را می‌توان در آن مشاهده کرد. شما می‌توانید تصویری از این نسخه را در ادامه ببینید:

بازی Binding of Isaac: Afterbirth+

استودیو نیکالیس همچنین اعلام کرد که طرفداران در صورتی که می‌خواهند به این نسخه محدود و محتویات آن دسترسی داشته باشند، باید در همان روز‌های عرضه اولیه برای خرید آن اقدام کنند. چرا که این نسخه قرار نیست در آینده مجددا عرضه شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده