نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۸

بسته Human Conditions بازی Watch Dogs 2 امروز برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود

دومین بسته الحاقی بزرگ بازی Watch Dogs 2 با نام Human Conditions امروز برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

افرادی که بازی Watch Dogs 2 را برای پلی‌استیشن 4 خریداری کرده‌اند، از امروز (۳ اسفند) می‌توانند برای خرید دومین بسته الحاقی بزرگ این بازی با نام Human Conditions اقدام کنند. این بسته الحاقی برای دارندگان سیزن پس بازی رایگان خواهد بود و البته امکان خرید مجزای آن نیز فراهم شده است. یوبیسافت همچنین در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که بسته Human Conditions در تاریخ ۳ فروردین برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی نیز عرضه خواهد شد.

بسته Human Conditions سه مرحله داستانی جدید با نام‌های Automata ،Bad Medicine و Caustic Progress به بازی اضافه می‌کند. در مرحله Automata مارکوس سراغ یک شرکت اینترنتی به اسم Nudle می‌رود و باید با آن‌ها و ماشین‌های هوشمند‌شان مقابله کند. در مرحله Bad Medicine مارکوس با یک هیتمن برای از بین بردن دشمنی واحد هم دست می‌شود و در مرحله Caustic Progress هم شاهد فعالیت‌های گروه DedSec هستیم که قصد دارند با یک تکنولوژی که به افراد بی‌خانمان سن فرانسیسکو آسیب می‌رساند، مقابله کنند.

همچنین یک سری مرحله Co-op جدید نیز به بازی اضافه می‌شود که بنا به گفته سازندگان، بسیار چالش‌برانگیز بوده و همچنین دشمنی جدید به اسم Jammer را به بازی معرفی می‌کنند. این دشمن‌ها قادر هستند با استفاده از دستگاه‌های ضد هک قابلیت‌های هکری شما را دچار اختلال کنند و به همین دلیل هم باید مدام تاکتیک خود را عوض کنید.

وقایع بسته Human Conditions می‌توانند در جریان داستان اصلی بازی یا بعد از آن رخ بدهند و به همین دلیل هم بدون توجه به اینکه چه پیشرفتی در خط داستانی اصلی بازی داشته باشید، می‌توانید این بسته الحاقی و مراحلش را تجربه کنید.

بازی Watch Dogs 2 یکی از آثار موفق چند وقت اخیر بود که نمره خیلی خوب ۸.۵ را از زومجی دریافت کرد. خلاصه‌ای از نقد محسن وزیری در مورد بازی به شرح زیر است:

هیچ‌چیز بهتر از این نیست که از اشتباهات گذشته‌تان درس بگیرید و در تلاش‌های بعدی آن‌ها را تکرار نکنید. یوبیسافت بعد از چندین بار تکرار کردن اشتباهاتش، در Watch Dogs 2 همه‌ی آن‌ها را کنار گذاشت یک بازی «سرگرم‌کننده» ساخت. هک کردن تلفن‌ها، دوربین‌ها و تمام ماشین‌های شهر لذت بسیاری دارد و در این سان فرانسیسکوی زیبا و پرجزئیات، آنقدر فعالیت جانبی هست که در کنار مراحل اصلی برای ساعت‌ها سرگرمتان کند. Watch Dogs 2 اگر با بخش چندنفره‌اش عرضه می‌شد به بازی تقریباً کاملی تبدیل می‌شد اما همین حالا هم هیچ چیز از یک بازی «باحال» کم ندارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده