// شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

ابسیدین دیگر بر روی بازی Armored Warfare کار نمی کند

استودیو ابسیدین اینترتینمت اعلام کرده که از ساخت بازی Armored Warfare کناره‌گیری کرده است.

سال ۲۰۱۴ استودیو Obsidian Entertainment که ساخت بازی‌هایی متعددی از جمله Fallout: New Vegas ،Pillars of Eternity و South Park: The Stick of Truth را در کار‌نامه دارد، بازی Armored Warfare را در سبک تیر‌اندازی تا‌کتیکی معرفی کرد. حال بر‌طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این استودیو از ساخت بازی مذکور کناره‌گیری و ادامه روند ساخت را به ناشر آن یعنی مای دات‌کام (My.com) واگذار کرده است.

کمپانی مای دات‌کام اعلام کرده است که تیم سازنده Armored Warfare باز‌سازی شده و آن‌ها «تمامی محتوا‌ها و ویژگی‌هایی را که پیش از این معرفی شده، در بازی قرار خواهند داد». همچنین استودیو ابسیدین اینترتینمت بر روی ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی خود شامل بازی‌های Pillars of Eternity 2 و Tyranny تمرکز خواهد کرد. فر‌گوس اوگهارت، مدیر‌عامل استودیو ابسیدین اینترتینمت در این رابطه در بیانیه‌ای گفته است:

ما اعضای استودیو ابسیدین اینترتینمت، از اینکه فرصت کار بر روی بازی Armored Warfare را در طی چهار سال اخیر داشته‌ایم، به خود می‌بالیم. بسیار خوشحال هستیم که بازی Armored Warfare را به بازیسازان با‌استعداد مای دات‌کام وا‌گذار می‌کنیم که اطمینان داریم بروز‌رسانی‌ها و محتوا‌های فوق‌العاده‌ای برای طر‌فدا‌ران این بازی در سر‌تا‌سر دنیا ارائه خواهد داد. تمر‌کز ما در استودیو ابسیدین اینترتینمت به بازی‌هایی که پیش از این معرفی کردیم یعنی Pillars of Eternity 2: Deadfire، Tyranny و Pathfinder: Adventures و چند‌ین پروژه معرفی نشده معطوف خواهد شد. نسبت به تمام کار‌هایی که بر روی بازی Armored Warfare کرده‌ایم، افتخار می‌کنیم و از تمامی طرفدارانی که در پروسه ساخت بازی مشارکت کرده و از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنیم.

یوری ماسلیکوف، مدیر نشر کمپانی مای دات‌کام در مورد ادامه روند ساخت بازی Armored Warfare چنین گفته است:

تیم باز‌سازی شده‌ای که وظیفه ساخت بازی Armored Warfare را بر‌عهده دارد، روند توسعه فعلی و بروز‌رسانی‌ها را ادامه داده و متعهد است که در راستای ارائه محتوا به بازیکنان جهانی ثابت قدم باشد.

سال ۲۰۱۵ با انتشار بتای عمومی بازی Armored Warfare مصادف بود. این بازی را می‌توان رقیبی برای بازی World of Tanks، محصول استودیو وار‌گیمینگ دانست با این تفاوت که بازی Armored Warfare دارای ماشین‌آلات جنگی مدرن‌تر از جمله یگان توپخانه، وسایل نقلیه زرهی، واحد‌های جیپ سریع، تانک‌های سبک و نابود‌کننده تانک است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده