نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

نینتندو سوییچ بازی های دیجیتال را به حساب کاربر مرتبط می‌کند

گویا نسخه‌ی دیجیتال بازی‌های نینتندو سوییچ به حساب‌کاربری مرتبط می‌شوند و در نتیجه، به یک کنسول محدود نخواهند بود.

در میان تازه‌ترین اخبار کنسول‌های بازی، یوروگیمر خبری خوش را به اطلاع طرفداران نینتندو (Nintendo) رساند. این وب‌سایت اعلام کرد که خریداری نسخه‌ی دیجیتال بازی‌ها در کنسول سوییچ، به‌جای آنکه اجرا شدن آن‌ها را به کنسول کاربر محدود کند، به حساب‌کاربری خریدار پیوندشان می‌زند. کنسول پیشین نینتندو، یعنی Wii U، بازی‌ها را با دستگاه میزبان متناظر می‌کرد و از این‌رو بعضا نمی‌شد در کنسول Wii U دیگری از آن‌ها استفاده کرد.

در این میان، در ویدیوی تازه‌ای که از جعبه‌گشایی سوییچ منتشر شده، متنی دیده می‌شود که به امکان دانلود کردن دوباره‌ی بازی‌ها با استفاده از حساب‌کاربری مربوطه اشاره کرده است. ظاهراً نخستین‌بار یکی از کاربران توییتر، با نام BjoernTheSmexy، متوجه این نوشته شده است. وی در این‌باره گفته است:

نگاهی به این بیندازید: خریدهای [شما] از eShop، با حساب نینتندوی‌تان پیوند خورده‌اند.

نینتندو سوییچ - اشاره به دانلود دوباره محتوای خریداری شده

متن بالا چنین مضمونی دارد:

حساب‌کاربری نینتندوی شما تاریخچه‌ی خریدتان از eShop نینتندو و همچنین اعتبار فعلی‌تان را در بر می‌گیرد. پس از راه‌اندازی دستگاه و متصل کردن کنسول به حساب‌کاربری موردنظر، می‌توان هر نرم‌افزار و محتوای دانلودی را که با استفاده از آن حساب خریداری شده، دوباره دانلود کرد. (در بعضی موارد، نرم‌افزارهایی که انتشارشان متوقف شده ممکن است دوباره قابل دانلود نباشند.)

نینتندو سوییچ در ۱۳ اسفندماه، کمتر از دو هفته‌ی دیگر، رسما عرضه می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده