نویسنده: یونس بهرامی
// چهار شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

جزییات Season Pass بازی Zelda: Breath of the Wild

برای اولین بار، یک نسخه‌ی اصلی از سری The Legend of Zelda بسته‌های الحاقی دریافت می‌کند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو اعلام کرد که مشغول ساختن اولین بسته‌ی الحاقی برای بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild است که امسال منتشر خواهد شد. با توجه به این خبر، می‌توان گفت که این اولین باری است که یک نسخه اصلی از این سری شامل بسته‌ی الحاقی و محتواهای دانلودی می‌شود. 

نینتندو در ادامه افزود که Season Pass بازی بیست دلار قیمت خواهد داشت و در همان زمان عرضه‌ی بازی می‌توانید آن را خریداری کنید و با خرید آن می‌توانید به دو محتوا‌ی اضافه‌شونده (add-on) دسترسی داشته باشید. همچنین، هر زمانی که Season Pass بازی را بخرید، سه صندوق گنج به بازی اضافه می‌شود که می‌شود آن‌ها را در منطقه‌ی Great Plateau (واقع در خود بازی) پیدا کرد. 

یکی از این صندوق‌ها، شامل لباسی برای لینک می‌شود که روی آن لوگوی نینتندو سوییچ قرار گرفته است. این لباس، به‌طور انحصاری برای افرادی که Season Pass را خریداری کنند در دسترس قرار می‌گیرد. طبق گفته‌ی نینتندو، محتوای بقیه‌ی صندوق‌های گنج شامل «آیتم‌های سودمند» می‌شود. 

هنوز هیچ‌کدام از بسته‌های الحاقی بازی نام‌گذاری نشده‌اند، اما نینتندو تأیید کرده است که اولین بسته‌ی الحاقی بازی در تابستان امسال منتشر می‌شود. این بسته‌ی الحاقی، شامل یک مد جدید برای درجه‌‌ سختی «سخت»، چالش‌های Cave of Trials و قابلیتی جدید برای مینی‌مپ بازی می‌شود که همچنان اطلاعاتی از آن‌ها در دسترس نیست. 

دومین بسته‌ی الحاقی بازی برای عرضه در تعطیلات سال 2017 برنامه‌ریزی شده و گفته شده است که یک سیاه‌چال (Dungeon) و «داستان جدید» به بازی اضافه می‌کند. 

در پایان، نینتندو تأیید کرد که این محتواها به‌طور جداگانه قابل خریداری نیستند، اما Season Pass بازی بر روی هر دو کنسول نینتندو سوییچ و وی یو قابل خریداری است. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده