// سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

جزئیات اندکی از برنامه موبایل نینتندو سوییچ منتشر شد

کمپانی نینتندو اطلاعات اندکی از برنامه گوشی‌های موبایل نینتندو سوییچ منتشر کرد.

کنسول نینتندو سوییچ به واسطه برنامه موبایل خود امکان مدیریت بازی‌های آنلاین شما و چت صوتی را برای مخاطبین خود فراهم می‌کند ولی اینکه این قابلیت‌ها چگونه کار می‌کنند، نحوه اتصال برنامه به کنسول به چه شکل خواهد بود، زمان عرضه برنامه چه تاریخی هست و همچنین قیمت آن چقدر است، جز مواردی به شمار می‌روند که هنوز اطلاعاتی از آن‌ها منتشر نشده است.

با تمام این تفاسیر طبق جدیدترین اخبار کنسول‌ های بازی، کمپانی نینتندو اطلاعات اندکی از این برنامه گوشی‌های موبایل در جریان کنفرانس خبری بازی Splatoon 2 منتشر کرده است. نینتندو در این باره می‌گوید:

بازی Splatoon 2 جز بازی‌هایی است که با برنامه موبایل نینتندو سوییچ هم‌خوانی داشته که این هم‌خوانی باعث بهبود بخشیدن بخش آنلاین بازی می‌شود. با متصل شدن این برنامه به بازی، کاربران می‌توانند قرارهای آنلاین بازی کردن خود را با دوستان‌شان تنظیم کنند. البته تنها با دوستانی می‌توانید این کار را انجام دهید که در لیست دوستان کنسول شما یا شبکه‌های اجتماعی باشند.

قطعا این کار ویژگی جالبی است که می‌توانید از طریق برنامه موبایل، قرارها و تاریخ بازی‌های آنلاین خود را تنظیم کنید. نینتندو در ادامه صحبت‌های خود گفته است:

همچنین این برنامه به شما اجازه می‌دهد که با سایر بازیکنانی که در حال انجام بازی هستند مسابقه داده یا از طریق دستگاه هوشمند خود با آن‌ها گفت و گوی صوتی داشته باشید.

این گفته بدین معنی است که همیشه باید در کنار خود یک گوشی موبایل یا تبلت داشته باشید تا با سایرین به صورت صوتی گفت و گو کنید. نکته جالب این صحبت‌ها این است که ظاهرا زمانی که با دوستان خود در حال گفت و گوی صوتی هستید و همگی وارد بازی می‌شوید، پس از چیده شدن تیم‌ها فقط با کسانی می‌توانید صحبت کنید که در تیم شما قرار دارند و ارتباط با بازیکنان تیم حریف قطع می‌شود.

حال یک سوال پیش می‌آید، فرض کنیم بعضی از دوستان شما در پارتی که هستید در حال انجام بازی دیگری است، آیا ارتباط وی نیز با شما قطع می‌شود؟ قطعا سوال‌های زیادی حول این برنامه گوشی موبایل وجود دارد و امیدواریم در آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر شود.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده