نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۹

حالت Pro بازی Zelda: Breath of the Wild نقشه را حذف می‌کند

اخیرا اطلاعاتی از حالت Pro بازی Zelda: Breath of the Wild فاش شده که بر اساس آن، این حالت Mini Map را حذف می‌کند.

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild کم‌تر از یک ماه دیگر و در تاریخ ۱۳ اسفند برای نینتندو سوییچ و نینتندو Wii U عرضه خواهد شد. با اینکه تا به امروز اطلاعات و ویدیو‌های مختلفی از این بازی منتشر شده است، ولی هنوز هم مواردی وجود دارند که جزییاتی از آن‌ها به اشتراک گذاشته نشده است. اخیرا و در جدیدترین اخبار بازی، یک یوتیوبر به اسم Gehab، موفق شده تا بازی را شخصا تجربه کند. وی در جریان یک رویداد مخصوص نینتندو، بازی را تجربه کرده و ویدیو آن را به اشتراک گذاشته است.

در این حین یکی از کاربران از وی خواست تا گزینه‌های موجود احتمالی برای HUD بازی را بررسی کند و Gehab پس از رفتن به قسمت تنظیمات، متوجه گزینه‌ای با نام HUD Mode شد که به صورت پیشفرض، روی نرمال تنظیم شده است. با این حال این گزینه یک حالت Pro نیز دارد که پس از انتخاب آن، برخی المان‌ها از روی صفحه حذف می‌شوند. به طور دقیق‌تر، مینی مپ (نقشه کوچکی که در گوشه تصویر دیده می‌شود) در حالت Pro حذف می‌شود و فقط Heart Meter روی صفحه بازی باقی می‌ماند.

حذف کردن مینی مپ قطعا باعث می‌شود تا گشت و گذار در محیط بازی، سخت‌تر از قبل شود. ولی قطعا یک سری از گیمر‌ها برای به چالش کشیدن خود، این گزینه را فعال خواهند کرد.

Gehad البته اعلام کرده که نتوانسته خیلی بازی را در حالت Pro آن تجربه کند. چرا که نماینده نینتندو در رویداد مذکور، از وی خواسته تا Hud Mode را روی حالت نرمال قرار دهد. این یوتیوبر همچنین گفته که ممکن است نسخه نهایی بازی، گزینه‌های Hud Mode بیشتری را نیز داشته باشد. ولی نسخه دمو که وی آن را تجربه کرده، فقط دو حالت پرو و نرمال را شامل می‌شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده