// یکشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۱

بازی Splatoon 2 از حالت چندنفره محلی پشتیبانی می‌کند

کمپانی نینتندو اطلاعاتی جدید از بازی Splatoon 2 منتشر کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو، ناشر بازی Splatoon 2، اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر کرد. در Splatoon 2 بازیکنان می‌توانند از طریق LAN با یکدیگر بازی کرده و همچنین قابلیت تماشای بازی‌های خصوصی سایرین را نبر خواهند داشت.

در تماشای خصوصی بازی‌ها دو بازیکن می‌توانند یک بازی خصوصی را تماشا کنند. در این حالت شما در نقش دوربین داخل بازی ظاهر شده و می‌توانید صحنه‌های مختلف بازی را ضبط کنید. در گذشته نیز مشخص شد که بازیکنان می‌توانند بواسطه هشت دستگاه نینتندو سوییچ که از طریق وایرلس به یکدیگر متصل شده‌اند، به بازی کردن بپردازند. حال قابلیت جدیدی که معرفی شده است LAN Play نام دارد.

با این قابلیت هشت دستگاه نینتندو سوییچ را که در حال داک قرار دارند، می‌توان از طریق سیستم شبکه‌ای LAN و کابل مربوطه به یکدیگر متصل کرد و به انجام بازی‌های خصوصی یا همان Private Battleها پرداخت. در این حالت شما اصلا نیازی به اتصال اینترنت ندارید. همچنین بواسطه قابلیت تماشای بازی‌های خصوصی، دو دستگاه یا به عبارتی دو کاربر دیگر می‌توانند بازی این هشت نفر را تماشا کنند.

در آخر تیم سازنده از نقشه جدید بازی بنام Musselforge Fitness رونمایی کرد. نقشه‌ای که تشکیل شده از محیط‌های ورزشی و استخر و همچنین چند بخش دیگر که همه‌ی این‌ها در یک محیط کارخانه‌ای قرار داده شده است.

بازی Splatoon 2 در تابستان امسال برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده