نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

بازی Star Trek: Bridge Crew باز هم تأخیر خورد

بازی واقعیت مجازی Star Trek: Bridge Crew با تأخیری دوباره روبه‌رو و تاریخ انتشارش به اوایل خرداد ماه موکول شد.

در میان انبوه اخبار بازی، شنیدن خبر تأخیر خوردن بازی‌ها چیز عجیبی نیست. این‌بار یوبیسافت اعلام کرده که عرضه‌ی بازی Star Trek: Bridge Crew، که انتشارش بر عهده‌ی این کمپانی است، به تعویق افتاده است. به‌گفته‌ی یوبی سافت، قرار شده تا این بازی واقعیت مجازی در ۹ خرداد ۹۶ (۳۰ ماه می) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی و پلی‌استیشن 4 منتشر شود. تاریخ عرضه‌ی Bridge Crew یک بار هم در فصل پاییز جابه‌جا شده و از اوایل آذرماه به اواخر اسفند موکول شده بود. ناشر Bridge Crew هنوز درباره‌ی دلیل این تأخیر توضیحی نداده است.

یوبیسافت خبر دیگری هم برای طرفدارهای پیشتازان فضا داشت. این کمپانی تأیید کرد که خدمه‌ی سفینه‌ی سریال Star Trek: The Original Series در Bridge Crew قابل بازی خواهند بود. در این میان، سفینه‌ی معروف USS Enterprise به‌همراه نمونه‌ی جدیدی که به‌طور ویژه برای Bridge Crew طراحی شده و USS Aegis نام دارد، در بازی گنجانده شده است. خدمه‌ی Enterprise در حالتی از بازی به نام Ongoing Voyages حضور دارند که ماموریت‌هایی تصادفی را شامل می‌شود و علاوه بر بخش تک‌نفره، حالت همکاری (Co-op) را هم دارا است.

استودیو رد استورم (Red Storm Entertainment)، سازنده‌ی Star Trek: Bridge Crew، هم صحبت‌هایی با مخاطبان این بازی داشت. دیوید واتیپکا (David Votypka)، مدیر خلاقیت استودیو، در این‌باره گفت:

ما حس کردیم که گنجاندن بخشی از Star Trek کلاسیک در این بازی، به‌ویژه در پنجاهمین سالگرد پیشتازان فضا لازم است. نسخه‌ی اصلی USS Enterprise از المان‌های شاخص این مجموعه به شمار می‌رود. این سفینه‌ای است که همه‌چیز بر پایه‌ی آن شکل گرفت.

او این‌طور ادامه داد:

ماجراجویی‌هایی که با این سفینه امکان‌پذیر شد و روابطی که در آن شکل گرفت بخش ویژه‌ای از تاریخچه‌ی Star Trek به شمار می‌رود. از این‌رو ما مصمم شدیم تا این فرصت را برای بازیکنان فراهم کنیم که ماجراها و داستان‌های خودشان را در این سفینه‌ی کلاسیک خلق کنند. ما با هیجان بسیار منتظر هستیم تا ببینیم که بازیکنان، زمانی که برای اولین‌بار روی عرشه‌ی USS Enterprise گام می‌گذارند و Star Trek: Bridge Crew را به‌شکلی کاملاً جدید تجربه می‌کنند، چه واکنشی از خودشان نشان می‌دهند.

واتیپکا با اشاره به تأخیر پیش‌آمده در انتشار بازی، گفت:

ما قدردان شکیبایی بازیکنان هستیم و در همین حین، مراحل پایانی کار را پیش می‌بریم تا این تجربه‌ی مبتنی بر Star Trek را آن‌طور که رویای‌ آن را در سر داشتیم، به دنیای واقعی بیاوریم.

بازی Star Trek: Bridge Crew قرار است برای پلی‌استیشن VR، آکیولس ریفت و HTC Vive عرضه شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده