نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

نسخه Starter Edition بازی Rainbow Six Siege‌ برای پی سی موجود شد

شرکت یوبیسافت اعلام کرد نسخه Starter Edition بازی Rainbow Six Siege برای رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت.

براساس اخبار بازی جدید، شرکت یوبی سافت اعلام کرده است نسخه تخفیف خورده Starter Edition بازی Rainbow Six Siege به صورت دائمی برای رایانه‌های شخصی برگشته است.

علاقه‌مندان می‌توانند امروز نسخه Starter Edition بازی Rainbow Six Siege را در فروشگاه Uplay خریداری کنند. این نسخه که ۱۵ دلار قیمت دارد حاوی نسخه کامل بازی Rainbow Six Siege به همراه تمامی بخش‌ها و نقشه‌ها، تعداد محدودی اپراتور و شخصیت‌های بازشدنی بازی خواهد بود. نسخه ۵۰ دلاری Standard Edition بازی Rainbow Six Siege هم‌اکنون به هم راه تخفیف با قیمت ۲۵ دلار در فروشگاه Uplay قابل خرید است. همچنین، دو نسخه دیگر از این بازی نیز در دسترس قرار گرفته است که نسخه دوسالگی Gold Edition بازی Rainbow Six Siege با قیمت ۸۰ دلار و نسخه Complete Edition با قیمت ۱۰۰ دلار قابل خرید هستند.

نسخه Starter Edition برای شروع اولین تجربه بازیکنان اجازه دسترسی به چهار اپراتور را می‌دهد که برای باز کردن هرکدام دو راه پیش روی بازیکنان قرار دارد. اولین راه استفاده از پول رایج در بازی Rainbow Six Siege است که R6 Credits نام دارد. بازیکنان می‌توانند با پول‌های واقعی، برای خود R6 Credits خریداری کنند. راه دوم نیز به شهرت رسیدن (Renown) است، این بدان معنی است که بازیکنان باید تلاش کنند رتبه خود را نسبت به دیگر بازیکنان افزایش بدهند تا بتوانند نسخه استاندارد بازی Rainbow Six Siege را خریداری کنند.

بازیکنان جدید بسته به هر شخصیتی که برای اولین بار انتخاب می‌کنند، دو شخصیت دیگر نیز به صورت تصادفی  از کلاس‌های Rooks ،Sledge ،Ash ،Fuze ،Mute و Smoke دریافت خواهند کرد. لازم به ذکر است، نسخه Starter Edition حاوی ۶۰ پول R6 Credits خواهد بود که بازیکنان می‌توانند با این پول دو شخصیت از بازی اصلی یا یکی از شخصیت‌های بسته‌های الحاقی منتشر شده را خریداری کنند. همچنین، بازیکنان می‌توانند با این پول لباس‌ها و آیتم‌های جدیدی برای شخصیت خود بخرند.

Rainbow Six Siege

تاکنون هیچ اطلاعاتی از نسخه Starter Edition بازی Rainbow Six Siege برای کنسول‌های خانگی منتشر نشده است. پیش از این، این نسخه در فروشگاه‌های استیم و Uplay‌ در دسترس بود. شرکت یوبیسافت هیچ پاسخی نسبت به اینکه این نسخه دوباره در فروشگاه استیم قرار خواهد گرفت نداده است.

در هفته گذشته، بسته الحاقی جدیدی با نام Velvet Shell برای بازی Rainbow Six Siege منتشر شد. این بسته الحاقی دارای یک شخصیت جدید، یک نقشه جدید و چند آیتم دیگر است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده