// پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

نینتندو سوییچ بدون مرورگر اینترنت عرضه خواهد شد

جالب است بدانید کنسول نینتندو سوییچ قرار است بدون مرورگر اینترنت عرضه شود.

در جدیدترین اخبار کنسول‌ های بازی، این‌طور مشخص است که کنسول نینتندو سوییچ در هنگام عرضه نه تنها فاقد برنامه‌هایی مانند نت‌فلیکس است، بلکه قرار است بدون داشتن یک مرورگر اینترنت نیز روانه‌ی بازار شود. بر اساس گفته‌های تاتسومی کیمیشیما، رئیس کمپانی نینتندو، این کنسول در هنگام عرضه کمتر بر ویژگی‌های جانبی مانند اپلیکیشن‌ها و مرورگرهای اینترنت تمرکز خواهد داشت. هنگامی نیز که از تاتسومی در مورد وجود برنامه‌های Miiverse ،Mii Maker و Wii U Chat در این کنسول سوال پرسیده شد، وی به شرح زیر پاسخ داد:

در رابطه با وجود یا عدم وجود مرورگر اینترنت در نینتندو سوییچ باید بگویم چون ما تمام تلاش خود را بر ساخت و توسعه‌ی کنسولی مبتنی بر بازی‌های ویدیویی قرار داده‌ایم، حداقل در هنگام عرضه‌ی آن به بازار خبری از مرورگر اینترنت نخواهد بود.

خوشبختانه گفته‌های تاتسومی به این معنی نیست که این کنسول هیچ‌وقت به این ویژگی‌ها و برنامه‌ها مجهز نخواهد شد و کلیت سخنان وی عدم وجود این ویژگی‌ها را تنها هنگام انتشار کنسول نشان می‌دهد. پیش‌تر در زومجی تریلر جدید نینتندو سوییچ با محوریت مشخصات سخت‌افزاری را مشاهده کردید و در خبر دیگری نیز پاسخ نینتندو به انتقادات پیرامون وضعیت ضعیف بازی‌های هنگام عرضه‌ی سوییچ را مطالعه کردید. کنسول نینتندو سوییچ قرار است در تاریخ ۱۳ اسفند ماه (۳ ماه مارس) منتشر شود.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده