نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

نینتندو به انتقادات پیرامون وضعیت ضعیف بازی‌ های هنگام عرضه سوییچ پاسخ داد

مدیر نینتندو نسبت به نظرات مربوط به وضعیت ضعیف بازی‌های هنگام عرضه کنسول بازی نینتندو سوییچ واکنش نشان داد.

تاکنون در مورد وضعیت بازی‌های هنگام عرضه کنسول نینتندو سوییچ و اینکه چگونه با Wii U مقایسه می‌شوند، بسیار شنیده‌ایم. حال، تاتسومی کیمیشیما (Tatsumi Kimishima)، مدیر نینتندو نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و گفته از اینکه برخی مردم وضعیت بازی‌های هنگام عرضه کنسول را ضعیف می‌پندارند آگاه است، اما تاکید کرد که عرضه فقط شروع کار این کنسول خواهد بود. کیمیشیما در جریان جلسه مالی اخیر شرکت در این هفته اظهار داشت:

برخی از افرادی که بازی‌های هنگام عرضه را دیده‌اند این نظر را ابراز کرده‌اند که وضعیت بازی‌های هنگام عرضه ضعیف است. ما در رابطه با فراهم ساختن خط تولید نرم‌افزاری این‌طور فکر می‌کنیم که مهم ادامه دادن به روند فراهم ساختن بازی‌های جدید بدون وقفه‌های طولانی مدت است. این موضوع مصرف کننده را تشویق می‌کند تا به طور فعال به بازی کردن با سیستم ادامه دهد، صحبت‌ها [در مورد کنسول] حفظ شود و خطوط ادامه فروش نینتندو سوییچ را نمایش دهند.

همانطور که وبسایت گیم اینداستریز اشاره می‌کند، ساتورو لاتا (Satoru Iwata)، مدیر سابق نینتندو دلایل مشابهی را برای Wii U در سال ۲۰۱۲ مطرح کرد. او در آن زمان گفت:

نینتندو قصد داشت که بازی‌های فراوانی را در هنگام عرضه سیستم سخت افزاری منتشر کند و در نتیجه از کاهش بازی‌های جدید برای مدتی قابل توجه پس از عرضه رنج برد و برای عرضه Wii U، ما بسیار مراقب هستیم که این اتفاق مجددا رخ ندهد.

متاسفانه برای نینتندو، اوضاع آنگونه که باید پیش نرفت چرا که برخی بازی‌های عنگام عرضه Wii U مانند The Wonderful 101 و Pikmin 3 تاخیر خوردند. عدم وجود بازی‌های جدید یکی از دلایل شکست Wii U و فروش ۱۳.۵۶ میلیون نسخه‌ای آن تا سال ۲۰۱۲ بود. تولید این کنسول هم اکنون در سرتاسر جهان متوقف شده است.

مانند کیمیشیما، رجی فلس امه (Reggie Fils-Aime)، مدیر شعبه آمریکا نینتندو هم گفت که سوییچ مانند Wii U تقلا نخواهد کرد، چرا که نینتندو بازی‌های متقاعد کننده‌ای را به طور منظم منتشر خواهد کرد. وی همچنین از مردم خواست که بدانند عرضه سوییچ به معنا «همین بود و تمام شد» نخواهد بود.

در حال حاضر فقط دو بازی انحصاری برای هنگام عرضه سوییچ در نظر گرفته شده است: بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild و یک مجموعه مینی گیم به نام 1-2-Switch. بازی‌های Third-party کنسول هم شامل Just Dance 2017 ،I Am Setsuna ،World of Goo، Super Bomberman R ،Skylanders: Imaginators و چند بازی دیگر می‌شوند.

در دیگر اخبار منتشر شده در رابطه با نینتندو هم به تازگی مطلع شدیم که در جریان مسابقه Super Bowl LI شاهد یک تبلیغ از کنسول نینتندو سوییچ خواهیم بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده