// یکشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

بروزرسانی چپتر ۱۳ بازی Final Fantasy XV بزودی در دسترس قرار می گیرد

در ماه مارس در کنار عرضه بسته الحاقی شخصیت گلادیو، بروزرسانی در ارتباط با چپتر ۱۳ بازی Final Fantasy XV در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، هاجیمه تاباتا، کارگردان بازی Final Fantasy XV، در جریان یک خبر اعلام کرد که بروزرسانی مربوط به چپتر ۱۳ این بازی در تاریخ ۸ فروردین (۲۸ مارس) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

چپتر ۱۳ یکی از مهم‌ترین مراحل بازی فاینال فانتزی ۱۵ بود که شما را از آن حالت دنیای باز بودن بازی جدا کرده و داستان و روایتی خطی را برایتان به ارمغان می‌آورد. در این میان یک سری سوال در بخش داستانی بوجود آمد و مورد بحث خیلی از کاربران بازی قرار گرفت. زیرا ناگهان روایت داستان سریع‌تر از قبل شده و بازی داستان یک سری از شخصیت‌ها را ناگفته باقی گذاشت.

با این حال خیلی‌ها بر این باور هستند که اسکوئر انیکس، سازنده و ناشر بازی، در این بخش عجله کرده و یک سری از المان‌ها را جا انداخته است. از طرفی در گذشته هاجیمه تاباتا این ادعا را رد کرده بود. با تمام این تفاسیر وی قول داده است که در بروزرسانی آینده، به تمامی سوالات مخاطبان بازی جواب داده شود.

کارگردانی و توسعه چپتر ۱۳، یک تصمیم عمدی از سوی تیم سازنده بوده است. با این حال میزان استرسی که بر روی بازیکنان به هنگام تجربه چپتر ۱۳ وارد بوده، بیشتر از مقداری است که ما پیش بینی کرده بودیم. ما بر این باوریم که برطرف کردن این مشکل، تاثیر مستقیمی بر تجربه بهتر بازیکنان از گیم‌پلی بازی دارد.

این بروزرسانی در کنار بسته الحاقی مربوط به شخصیت گلادیو در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اولین بسته الحاقی داستانی بازی که به شما اجازه می‌دهد تا کنترل شخصیت گلادیولوس را در دست داشته باشید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده