// پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۳

نینتندو سوییچ در آینده از واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کند

نینتندو در آینده قابلیت پشتیبانی از واقعیت مجازی را به نینتندو سوییچ اضافه خواهد کرد.

یکی از سوالاتی که برای مخاطبان نینتندو سوییچ وجود دارد، این است که آیا این کنسول می‌تواند از واقعیت مجازی پشتیبانی کند؟ خیلی‌ها بر این باور هستند که نینتندو سوییچ با در اختیار داشتن سیستم سخت افزاری ضعیف خود نسبت به کنسول‌های نسل هشتمی، نمی‌تواند از واقعیت مجازی پشتیبانی کند.

حال با توجه به جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، اخیرا تاتسومی کیمیشیما، مدیر عامل کمپانی نینتندو، مصاحبه‌ای انجام داده و در جریان آن اعلام کرده که در آینده کنسول نینتندو سوییچ از واقعیت مجازی پشتیبانی خواهد کرد ولی در ابتدا باید مشکلات احتمالی رفع شوند. وی در این باره می‌گوید:

نینتندو در حال انجام مطالعات مختلف بر روی واقعیت مجازی است ولی در ابتدا، باید بدنبال راه حلی باشیم تا مخاطبان بتوانند بدون مشکل خاصی، ساعت‌ها به بازی کردن بازی‌های واقعیت مجازی بپردازند.

احتمال دارد منظور کیمیشیما از مشکلات مربوط، مشکلات استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی نظیر سردرد پس از ساعت‌ها بازی کردن یا سنگینی هدست‌ها بر روی سر باشد. با این حال باید منتظر ماند تا اخبار تکمیلی حول این موضوع منتشر شود. اینکه نینتندو سوییچ با سخت افزار و چیپستی که در اختیار دارد چگونه می‌تواند بازی‌های واقعیت مجازی را پردازش کند.

از طرفی نینتندو قصد دارد با نینتندو سوییچ روزهای خوب نینتندو Wii را برای مخاطبان به ارمغان بیاورد. کنسولی که با فروش ۱۰۱.۶ میلیون دستگاه، پرفروش‌ترین کنسول خانگی نینتندو است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده