// شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

تاریخ عرضه نسخه Early Access بازی The Wild Eight مشخص شد

به تازگی، سازندگان بازی The Wild Eight اعلام کردند که نسخه Early Access بازی در استیم در ۸ فوریه (۲۰ بهمن) در دسترس قرار می‌گیرد.

اخیرا استودیو Fntastic (که در گذشته آن‌ها را با نام Eight Points می‌شناختیم) به همراه HypeTrain، ناشر بازی The Wild Eight، اعلام کردند که نسخه Early Access این بازی قرار است با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار در ۸ فوریه ۲۰۱۴ (۲۰ بهمن جاری)، از طریق شبکه Steam و برای دارندگان رایانه‌های شخصی عرضه شود. این بازی قرار است برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز منتشر شود ولی هنوز تاریخ عرضه دقیق آن مشخص نیست.

استودیو Fntastic درباره اینکه چرا بازی را به شکل Early Access عرضه می‌کنند، در پستی در Steam Community این موضوع را به خاطر این دانست که مراحل ساخت بازی همچنان ادامه دارد و از طرفی آن‌ها «گسترش بیشتر دنیای بازی» را نیز در برنامه دارند. به علاوه در این پست اشاره شده که تیم توسعه قصد دارد ریتم بازی را متوازن‌تر و مشکلات فنی و باگ‌های موجود را نیز برطرف کنند. به گفته سازنده، همه این موارد برای یک دوره حدودا سه ماهه پیش‌بینی شده است.

این استودیو وجود حالت چند نفره را نیز دربازی تایید کرده و گفته است که برنامه عرضه بروزرسانی برای موارد زیر را نیز پس از دوره Early Access دارد:

  • ایجاد توازن در بازی و رفع باگ‌ها، براساس بازخوردها
  • ارائه ماموریت‌ها و هدف‌های فرعی جدید
  • سیستم مبارزه پیشرفته‌تر شامل تیراندازی‌ها
  • رابط کاربری و نقشه بهتر
  • زبان‌های بیشتر
  • پشتیبانی از پلتفرم‌های مک و لینوکس

بروزرسانی‌ها قرار است به شکل دوره‌ای و هر دوهفته یک‌بار عرضه شوند. همچنین Fntastic برنامه اختصاص جایزه‌هایی به بازیکنان نسخه Early Access نیز دارد که البته دقیقا جزییات آن‌ها مشخص نیست.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده