// یکشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۹

Pokemon Bank به بازی های Pokemon Sun و Moon متصل شد

با امکان‌پذیر شدن اتصال اپلیکیشن Pokémon Bank با بازی‌های Pokemon Sun و Moon، اینک می‌توان پوکمون‌ها را میان آن‌ها منتقل کرد.

با توجه به اخبار بازی که توسط وب‌سایت پوکمون سان و مون (Pokemon Sun and Moon) منتشر شده، اپلیکیشن Pokémon Bank بروزرسانی جدیدی دریافت کرده است. دارندگان نینتندو 3DS که با این اپلیکیشن قادر به انتقال پوکمون‌های خود میان چندین بازی اصلی دیگر بودند، حال می‌توانند برای دو بازی Pokemon Sun و Moon نیز این کار را انجام دهند.

با این بروزرسانی که برای مدت‌ها مورد انتظار علاقمندان بود، کاربران پوکمون بنک جایزه خاصی نیز دریافت خواهند کرد. از حالا تا ۲ اکتبر (۱۰ مهر ۱۳۹۶)، یک آیتم منحصر به فرد Z-Crystal برای پوکمون افسانه‌ای Mew، تنها از طریق برنامه پوکمون بنک به بازیکنان تعلق خواهد گرفت. آیتم Mewnium-Z در بازی سان و مون نیز با حرکت تازه معرفی شده Z-Move کار خواهد کرد.

تصاویری نیز در سایت برنامه برای نمایش اینکه پوکمون بنک چگونه به Pokemon Sun و Moon متصل می‌شوند قرار گرفته است. مجموعه‌های جمع‌آوری شده مربیان از آن بازی‌ها نیز قابل انتقال به نسخه‌های قدیمی‌تری مثل X و Y در 3DS خواهد بود. به این ترتیب بازیکنان این امکان را نیز دارند که برای اولین بار پوکمون‌های بازی‌های قبلی خود را به بازی Pokemon Sun و Moon منتقل کنند، Pokédex خود را گسترش دهند و این شانس را داشته باشند تا از پوکمون‌های قدیمی در بازی‌های جدید نیز استفاده کنند.

هزینه سالانه برنامه پوکمون بنک ۴٫۹۹ دلار است. در کنار امکان‌پذیر شدن انتقال پوکمون‌ها، فضای ذخیره مجموعه‌های بزرگ (collections) نیز برای مربیان بیشتر خواهد شد. دارندگان Pokemon Sun و Moon نیز با استفاده از پوکمون بنک، National Pokédex بازی آن‌ها گسترش پیدا می‌کند که راهی برای حساب کردن پوکمون‌هایی خواهد بود، که در گذشته برای کمپین اصلی قابل استفاده نبودند.

کمپانی پوکمون در ادامه معرفی جزئیات بیشتر از بروزرسانی اپلیکیشن پوکمون بنک، اضافه شدن ویژگی Adventure Records را نیز ذکر کرده است. این ویژگی، یک بخش آماری و نموداری خواهد بود که مهم‌ترین اطلاعات همه بازی‌هایی را که به اپلیکیشن متصل هستند نمایش می‌دهد. این شامل آمارهایی مثل همه پوکمون‌های گرفته شده و مبارزه با پوکمون‌های وحشی نیز خواهد بود.

کاربران پوکمون بنک همچنین قادر به جمع‌آوری واحد Poké Miles و انتقال آن‌ها به عنوان Battle Points در بازی Pokemon Sun و Moon نیز خواهند بود که در قسمت Festival Plaza قابل استفاده هستند. برای بررسی همه اطلاعات منتشر شده درباره این بروزرسانی، می‌توانید سایت اصلی پوکمون بنک را مشاهده کنید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده