// پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۱

World of Goo و Little Inferno بازی های روز عرضه نیننتندو سوییچ خواهند بود

بازی‌های World of Goo و Little Inferno بهمراه Human Resource Machine بازی‌های روز عرضه نیننتندو سوییچ خواهند بود.

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه کنسول نینتندو سوییچ، اخبار بیشتری حول بازی‌های در حال توسعه برای این کنسول منتشر می‌شود. در همین راستا و طبق جدیدترین اخبار بازی، بازی World of Goo، بازی Human Resource Machine و بازی Little Inferno به عنوان بازی‌های روز عرضه برای نینتندو سوییچ در نظر گرفته شده‌اند.

بازی World of Goo یک بازی معمایی در مورد ساختمان و پل سازی در دنیایی است که تمامی آدم‌های آن از طراحی ژلاتین مانند برخوردار بوده و فضای جالبی را خلق کرده‌اند. از آن طرف بازی Little Inferno در مورد پسرکی است که با سوزاندن کالا، خود را گرم نگه می‌دارد و در آخر، بازی Human Resource Machine یک بازی معمایی برپایه برنامه نویسی است.

هر کدام از این بازی‌ها با ساندترک‌های خود که توسط کایل کابلر ساخته شده است، عرضه خواهند شد. همچنین احتمال دارد شما بتوانید از طریق یک قابلیت مخصوص، ساندترک‌های بازی را شخصی سازی کنید و این قابلیت به صورت انحصاری در اختیار نینتندو سوییچ است.

بازی World of Goo اولین بار برای نینتندو Wii، بازی Human Resource Machine برای نینتندو Wii U در سال ۲۰۱۵ و بازی Little Inferno نیز برای نینتندو Wii U عرضه شده بودند.

از دیگر اخبار نینتندو سوییچ می‌توان به انتشار ویدیو صفحه لمسی این کنسول اشاره کرد.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده