// یکشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

Shovel Knight در اوایل عرضه نینتندو سوییچ برای آن منتشر می‌شود

دو بازی Shovel Knight: Treasure Trove و Shovel Knight: Specter of Torment پیش از راه‌یابی آن برای کنسول‌های دیگر، برای نینتندو سوییچ در اوایل عرضه آن منتشر می‌شود.

 استودیو یات‌ کلاب گیمز (Yacht Club Games) اعلام کرد دو بازی Shovel Knight: Treasure Trove و Shovel Knight: Specter of Torment اوایل عرضه نینتندو سوییچ برای این کنسول منتشر می‌شود؛ یعنی پیش از راه‌یابی آنها به کنسول‌های دیگر.

هنوز استودیو یات‌کلاب تاریخ دقیق عرضه این بازی را مشخص نکرده است که در چه بازه‌ی زمانی از عرضه نینتندو سوییچ این اتفاق می‌افتد. اما در صفحه بلاگ خود نوشت بازی Treasure Trove با قیمت ۲۴.۹۹ دلار و بازی Specter of Torment با قیمت ۹.۹۹ دلار در دسترس خواهد بود.

بازی Specter of Torment  و بخش دو نفره بازی Shovel Knight در جریان رویداد PAX South بر روی نینتندو سوییچ قابل بازی خواهد بود، این رویداد در تکزاس  از تاریخ ۲۷ الی ۲۹ ژانویه (۸ الی ۱۰ بهمن) برگزار می‌شود.

همچنین یات کلاب اعلام کرد حالت جدید تست صدا (Sound Test) که شامل تمامی موسیقی‌ متن بازی Shovel Knight‌ می‌شود به صورت رایگان در قالب یک بروزرسانی برای تمامی نسخه‌ها منتشر می‌شود.

عرضه بازی Shovel Knight  هفته گذشته برای نینتندو سوییچ تایید گردید. از آنجایی که Treasure Trove در قالب یک بسته‌الحاقی منتشر شده بود، در جدیدترین اخبار بازی مذکور اعلام شد که آن به صورت بازی کامل با نام Shovel Knight: Treasure Trove‌ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. گیمر‌هایی که هم اکنون بازی Shovel Knight را در اختیار دارند به صورت خودکار بسته Treasure Trove آن را نیز دریافت خواهند کرد که مراحل جدیدی را به این بازی اضافه می‌کند.

در آن سو کاربران می‌توانند با انتشار بازی‌های Shovel of Hope، Plague of Shadows و Specter of Torment آنها را به صورت بازی مستقل بر روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ خریداری کنند.

بازی Specter of Torment برای کنسول‌های دیگر در اردیبهشت-خرداد (آوریل) منتشر می‌شود. همینطور حالت جدیدی به همراه کمپین جدید برای شخصیت King Knight هم اکنون در دست ساخت است.

در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را دانلود و تماشا کنید.

|


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده