نویسنده: سجاد پاک آیین
// شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۱

تاریخ انتشار بازی Ultimate Marvel vs. Capcom 3 اعلام شد

امروز شرکت کپکام تاریخ انتشار بازی Ultimate Marvel vs. Capcom 3 را برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی اعلام کرد.

شرکت کپکام بازی Ultimate Marvel vs. Capcom 3 را در ماه دسامبر سال ۲۰۱۶ برروی کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر کرد و حال امروز نیز تاریخ انتشار نسخه‌های کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی این بازی را اعلام کرده است. براساس آخرین اخبار بازی منتشر شده، بازی Ultimate Marvel vs. Capcom 3 در روز ۱۷ اسفند با قیمت ۲۵ دلار برروی کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

همچنین، نسخه‌های فیزیکی بازی Ultimate Marvel vs. Capcom 3 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در روز اعلام شده در فروشگاه گیم‌استاپ عرضه خواهد شد. نسخه فیزیکی این بازی ۵ دلار گران‌تر است و با قیمت ۳۰ دلار  برای فروش قرار خواهد گرفت. یک نسخه دیگر از بازی که Limited Edition نام دارد، دارای ۱۰ صفحه انحصاری کمیک خواهد بود. شان چن و جراردو ساندو‌وال از شرکت مارول طراحی کمیک استریپ را برعهده گرفته‌اند و درباره این کمیک گفته‌اند:

این کمیک داستان تقابل شخصیت‌های دو جهان محبوب مارول و کپکام را روایت می‌کند.

نسخه فیزیکی بازی Ultimate Marvel vs. Capcom 3 هم‌‌اکنون برای پیش‌خرید در فروشگاه گیم‌استاپ در آمریکا و فروشگاه EB Games در کانادا در دسترس قرار دارد. زمان دسترسی نسخه محدود این بازی هنوز اعلام نشده است.

نسخه جدید این سری Marvel vs. Capcom Infinite نام دارد که برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دست ساخت قرار دارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده