// پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۱

تاریخ انتشار حالت Radiant و DLC جدید بازی Darkest Dungeon

وب‌سایت بازی Darkest Dungeon به تازگی زمان انتشار حالت Radiant و محتوای دانلودی Crimson Court را برای این بازی مشخص کرد.

در اخبار بازی جدیدی که اخیرا روی وب‌سایت بازی Darkest Dungeon قرار گرفته، استودیو Red Hook برنامه‌هایش برای انتشار حالت Radiant و همچنین DLC جدید بازی Darkest Dungeon را اعلام کرده است. قرار است حالت رادیانت در اوایل فوریه (ماه آینده) و محتوای دانلودی نیز در ماه آوریل (فروردین ماه) عرضه شود.

حالت Radiant در دسامبر سال گذشته معرفی شد و قرار است بازه زمانی بازی را از ۸۰ ساعت به حدود ۴۰ ساعت کاهش دهد. این حالت که قرار نیست یک حالت آسان باشد، با ترفندهای مختلفی مثل کاهش زمان تشکیل ترکیب و کم کردن زمان نبرد‌ها دوره رقابت را به حدود ۴۰ ساعت پایین می‌آورد. این حالت البته قرار است ابتدا برای پلتفرم‌های ویندوز، مک و لینوکس در تاریخ مشخص شده عرضه شود و تاریخ انتشار آن برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا بعدا اعلام خواهد شد. استودیو Red Hook هچنین امیدوار است که مثل آپدیت قبلی، برای این حالت نیز بتواند قبل از انتشار رسمی یک نسخه بتای عمومی عرضه کند.

در خبری دیگر در همین زمینه، استودیو اعلام کرده تاریخ انتشار متحوای دانلودی Crimson Court تا ماه آوریل تاخیر خورده است چون استودیو بیشتر تمرکز خود را روی توسعه حالت Radiant گذاشته بود. با این حال Red Hook گفته بخش اعظم کار درباره DLC به پایان رسیده و تا زمان نزدیک شدن به تاریخ انتشار، جزئیات بیشتری نیز از آن اعلام خواهد شد.

بازی Darkest Dungeon برای ویندوز، مک، لینوکس، پلی‌استیشن 4 و همچنن پلی‌استیشن ویتا در دسترس است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده