// چهار شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

دموی رایگان بازی Watch Dogs 2 برای پلی استیشن 4 منتشر شد

دموی رایگان بازی Watch Dogs 2 برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد و در هفته آینده برای ایکس‌باکس وان نیز عرضه می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبیسافت، سازنده و ناشر بازی Watch Dogs 2 دموی رایگان این بازی را برای پلی‌استیشن 4 منتشر کرد. دموی رایگان واچ داگز ۲ در تاریخ ۵ بهمن ماه (۲۴ ژانویه) برای ایکس‌باکس وان نیز منتشر می‌شود.

در این دموی رایگان بازیکنان می‌توانند به مدت سه ساعت به تجربه بازی بپردازند و در این مدت، تمامی امکانات بازی اصلی در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود. این امکانات شامل بخش کوآپ یا بخش چند نفره بازی هم می‌شود و بازیکنان برای تجربه این دو بخش باید عضو اشتراک پلی‌استیشن پلاس یا گلد ایکس‌باکس باشند.

از هم‌اکنون شما می‌توانید این دموی رایگان را برای کنسول پلی‌استیشن 4 خود دانلود کنید. همچنین کاربران پلی‌استیشن 4 می‌توانند در صورت رضایت از بازی، آن را با قیمت ۴۰ دلار از فروشگاه پلی‌استیشن خریداری کنند. از طرفی کاربران ایکس‌باکس وان در تاریخ ذکر شده قادر به بازی کردن خواهند بود. متاسفانه هنوز مشخص نیست که آیا این دموی رایگان برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه می‌شود یا نه. همچنین گفته شده است که پیشرفت‌های شما در نسخه دمو، در بازی اصلی نیز محاسبه می‌شود.

از دیگر اخبار بازی واچ داگز ۲ می‌توان به عرضه اولین بسته الحاقی این بازی اشاره کرد. بسته الحاقی محتویات T-Bone که فعلا در اختیار کاربران پلی‌استیشن 4 است، در تاریخ ۵ بهمن برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان نیز در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده