نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

نینتندو سوییچ یک کنسول خانگی است، نه جایگزینی برای 3DS

طبق مصاحبه اخیر رجی فیس ام (Reggie Fils-Aime)، نینتندو کنسول سوییچ را در اولویت اول به عنوان کنسول خانگی می‌شناسد.

در مصاحبه اخیر مدیر شعبه آمریکای شمالی شرکت نینتندو یعنی رجی فیس ام با وبسایت Wired، وی اظهار داشت:

قلبا، [سوییچ یک] کنسول خانگی است که می‌توانید آن را با خود حمل کنید.

مدیر نینتندو در آمریکای شمالی اظهارات بالا را در پاسخ به پرسشی مبنی بر وضعیت کنسول دستی 3DS پس از انتشار سوییچ به زبان آورد. فیس ام پاسخ داد رونمایی از یکی به معنای منسوخ شدن دیگری نیست و اینکه او سوییچ را در اولویت اول به عنوان کنسول خانگی می‌شناسد:

3DS عمر طولانی را پیش رو دارد.

وی افزود:

ما پیش از این بازی‌هایی را رونمایی کرده‌ایم که در سه‌ماهه اول امسال منتشر خواهند شد. تعدادی بازی بزرگ در راه است و از دیدگاه ما، نینتندو 3DS و نینتندو سوییچ قرار است در کنار یکدیگر زندگی کنند. شما شاهد قیمت‌های متفاوتی خواهید بود، شما شاهد مصرف کنندگان مختلفی خواهید بود، شما شاهد جدیدترین و تازه‌ترین محتوا در دسترس نینتندو سوییچ خواهید بود، شما فهرستی از هزاران بازی در نینتندو 3DS تجربه خواهید کرد، بعلاوه چندین مورد کلیدی که قرار است عرضه شوند. آن‌ها به خوبی در کنار یکدیگر حضور خواهند داشت. ما قبلا هم اینکار را کرده‌ایم؛ مدیریت دو سیستم متفاوت.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت:

فکر می‌کنم احساسی نسبت به اینکه نینتندو سوییچ یک دستگاه قابل حمل است وجود دارد. قابل حمل است، اما قلبا، یک کنسول خانگی است که می‌توانید آن را با خود ببرید.

مدیر با سابقه نینتندو همچنین در رویداد اخیر مربوط به رونمایی از کنسول سوییچ در شهر نیویورک در مصاحبه‌ای با وبسایت GameSpot از احتمال انتشار بازی جدیدی از مجموعه Metroid خبر داد و افزود:

پس من اینجا چیزی برای رونمایی ندارم. اما ما از اینکه چندین IP کلیدی که مصرف کنندگان نمی‌توانند برای نسخه بعدی واقعی آن‌ها صبر کنند داریم، آگاه هستیم. کافی است بگویم، ما از آن‌ها آگاهی داریم و سال آینده با من صحبت کنید تا برگردیم و ببینیم چه اتفاقی رخ داده است.

وی در ادامه به این موضوع اشاره کرد که «انتشار معمول بازی‌ها به صورت آهنگین جهت هدایت پایه اصلی بازی‌ها و درگیر کردن مصرف کنندگان اولیه» ضروری است. نینتندو فکر می‌کند Wii U بازی‌های عالی فراوانی داشت، اما با سوییچ، شرکت امیدوار است تا از شکاف بزرگ میان انتشار آثار مختلف پرهیز کند.

نینتدو سوییچ در تاریخ ۳ مارس (جمعه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۵) منتشر خواهد شد. برای مشاهده و اطلاع از تمامی رویدادهای مراسم رونمایی نینتندو سوییچ مقاله جمع بندی کنفرانس نینتندو سوئیچ را از دست ندهید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده