// سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

بازی‌های GoNNER و Kingdom برای نیننتندو سوییچ عرضه می‌شود

ناشر بازی‌های GoNNER و Kingdom اعلام کرد که این دو بازی به فهرست بازی‌های نینتندو سوییچ نیز اضافه می‌شوند.

کمپانی رافیوری (Raw Fury) اعلام کرد که بازی‌های Kingdom و GoNNER برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شوند. بازی Kingdom که توسط استودیو‌های لیکوریس و نُیو ساخته شده و بازی GoNNER نیز به همت استودیو آرت‌این‌هارت ساخته شده است. در جدیدترین اخبار بازی، ناشر این دو بازی اعلام کرد که بازی‌های بیشتری برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد کرد. البته هنوز تاریخ انتشار این دو بازی برای این پلتفرم مشخص نشده است اما ناشر آن خاطر نشان کرد که در رویداد جی‌دی‌سی که در ۱۳ اسفند ماه (۳ مارس)‌ برگزار می‌شود، اطلاعات بیشتری پیرامون بازی‌های در دست ساخت برای سوییچ منتشر می‌کند.

اگر اولین بار است عنوان دو بازی GoNNER  و  Kingdom به گوشتان می‌خورد، در ادامه می‌توانید نگاهی به چکیده گیم‌پلی و داستان آنها بیاندازید، همچنین در انتهای مطلب تریلر آنها را نیز  می‌توانید دانلود و تماشا کنید.

بازی Kingdom:

در این بازی دوبعدی- استراتژی که که گرافیک پیکسلی دارد، کاربران بازی را در نقش شاه یا ملکه بر روی اسب شروع می‌کنند، با تشکیل نیرو از مردم خود در مقابل دشمنان تاریکی دفاع کنید. با جمع‌آوری طلا و منابع غذایی، پادشاهی خود را گسترش و در دنیای آن به جستجو راز‌ها بپردازید.

بازی GoNNER:

در این بازی دو‌بعدی و پلتفرمی که مانند بازی قبلی در محیط دو بعدی و پیکسلی اتفاق می‌افتد، داستان در مورد دوستی میان ایک، دت و سالی روایت می‌شود. از ویژگی‌های بازی GoNNER می‌توان به درجه سختی بالا آن اشاره کرد که کاربران را با بودن جدول امتیاز‌ جهانی به چالش می‌کشد. همچنین در بازی مذکور چالش‌های روزانه در نظر گرفته شده است که در آن تجهیزات یکسان در اختیار گیمر‌ها قرار داده شده است، کاربران فقط یکبار می‌توانند این چالش را بازی کنند و پس از باختن تا روز آینده دیگر نمی‌توانند آن را دوباره امتحان کنند. از ویژگی‌های دیگر این بازی می‌توان به موسیقی متن آن اشاره کرد همچنین رمز و راز‌هایی در دنیای این بازی تعبیه شده که با پیدا کردن آنها می‌توانند از آیتم‌های مخصوص و ویژه بهره ببرید.

بازی GoNNER در تاریخ ۲۰ مهر ماه (۱۲ اکتبر) با قیمت ۹.۹۹ دلار برای رایانه‌های شخصی عرضه شد. بازی Kingdom نیز در سال گذشته با قیمت ۱۴.۹۹ دلار برای ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی، مک و لینوکس منتشر شده است.

تریلر بازی Kingdom:

| |

تریلر بازی GoNNER:

| |

 

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده