نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

بازی No More Heroes برای کنسول سوییچ کاملا جدید خواهد بود

بازی No More Heroes که اخیرا برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی شد، کاملا جدید خواهد بود و پورت یا تبدیل از نسخه‌های قبلی این مجموعه نیست.

گویچی سودا، مدیر هنری شرکت گراسهاپر منیوفکچر (Grasshopper Manufacture) به تازگی اعلام کرد که بازی معرفی شده از مجموعه No More Heroes برای کنسول سوییچ، یک پورت از نسخه‌های قبلی سری نیست و یک بازی مستقل و جدید خواهد بود. سودا در گفتگو با وبسایت 4Gamer گفت زمانی که برای رونمایی از این بازی در مراسم معرفی نینتندو سوییچ به روی صحنه رفت، به کلی فراموش کرده که درباره جدید بودن بازی توضیح بدهد.

با این حساب طرفداران مجموعه پیش‌بینی می‌کنند که این بازی No More Heroes 3 است و این موضوع بزودی اعلام خواهد شد. البته سودا در این رابطه گفته:

من هنوز نمی‌توانم درباره این مسئله چیزی بگویم. با این حال داستان بازی به طور کلی توسط خودم نوشته خواهد شد و برای اولین بار در ده سال گذشته، کارگردانی بازی هم به عهده من است.

وبسایت 4Gamer از سودا پرسید که آیا تصویر هنری «تراویس تاچداون» (شخصیت اصلی بازی‌های مجموعه) که در هنگام معرفی بازی به نمایش درآمد بوسیله یوسوکه کوزاکی، طراح شخصیت نسخه‌های قبلی No More Heroes طراحی شده است؟ سودا در پاسخ به این سوال گفت:

بله؛ کوزاکی هم [در ساخت این بازی] مشارکت می‌کند. با این وجود من در حال فکر کردن به این موضوع هستم که افراد مختلف دیگری هم [در طراحی شخصیت‌ها] سهیم باشند. وقتی که به رویدادهای خارج از کشور می‌روم با افرادی برخورد می‌کنم که می‌گویند: «زمانی که می‌خواهید یک No More Heroes جدید بسازید اجازه بدهید من طراحی کاراکتر‌ها را انجام بدهم.» و اینها [در کار خودشان] افراد مشهوری هستند. بنابراین فکر می‌کنم این خوب است که ما بتوانیم یک همکاری این چنینی داشته باشیم.

سودا هنچنین اعلام کرد که مراحل توسعه بازی به تازگی آغاز شده است. به گفته وی، در حال حاضر داستان بازی کامل نیست، اما بخش‌های مهم آن به نگارش درآمده‌اند. سودا درباره تاریخ انتشار این بازی گفت با اینکه سال ۲۰۱۷ مصادف با دهمین سالگرد تولد مجموعه No More Heroes است و خودش هم خیلی علاقه دارد که بازی در همین سال منتشر شود، اما No More Heroes جدید در سال ۲۰۱۷ برای عرضه آماده نخواهد شد.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده