نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۱

تبریک مدیر اجرایی ایکس باکس به نینتندو به دلیل معرفی نینتندو سوئیچ

مایک ایبارا، مدیر اجرایی ایکس‌باکس، به نینتندو به دلیل معرفی نینتندو سوییچ تبریک گفت.

صبح روز گذشته، در جدیدترین اخبار بازی، نینتندو با برگزاری یک کنفرانس از جزئیات کنسول جدید خود رونمایی کرد و ضمن اعلام قیمت نینتندو سوییچ و تاریخ عرضه آن، ویژگی‌های جذاب کنسول جدید خود را نیز مشخص کرد. حال مایک ایبارا، یکی از مدیران اجرایی ایکس‌باکس،‌ با انتشار یک توییت، این معرفی را به نینتندو تبریک گفته است و از کنفرانس نینتندو به عنوان یک کنفرانس جذاب و هیجان‌انگیز یاد کرد.

وی در ادامه توییت خود اعلام کرد که اکنون، زمان بسیار خوبی است که افراد گیمر باشند و به تیم آمریکا و تیم‌ جهانی نینتندو تبریک گفت. وی در توییت خود، از هشتگ gaming و excited استفاده کرده بود.

این اولین باری نیست که یکی از مدیران رده بالای مایکروسافت زبان به تحسین نینتندو گشوده است. زمانی که در مهر ماه نینتندو از سوییچ اولین رونمایی خود را انجام داده بود، فیل اسپنسر گفته بود که او همیشه چشم‌انداز نینتندو را تحسین می‌کرده است.

کنسول Nintendo Switch، یک کنسول هیبریدی است که شما می‌توانید هم از آن به عنوان یک کنسول قابل حمل استفاده کنید و هم با وصل کردن آن به تلویزیون، به عنوان یک کنسول خانگی با آن بازی کنید. این کنسول، در تاریخ ۱۳ اسفند و با قیمت پایه ۲۹۹ دلار در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت. در جریان کنفرانس نینتندو همچنین مشخص شد که بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild از بازی‌های زمان عرضه این کنسول خواهند بود. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده