// جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

پلی استیشن 4 پرفروش ترین کنسول ماه دسامبر شد

موسسه آماری NPD، گزارش اولیه از فروش ماه دسامبر سخت افزار در ایالات متحده را منتشر کرده است.

موسسه آماری NPD، امروز با انتشار گزارش مقدماتی فروش ماه دسامبر کنسول‌ها در ایالات متحده، دید کلی را نسبت به سخت‌افزارها در جریان ماه و سال گذشته ارائه کرده است. با استناد به سایت VentureBeat، در حالی که مایکروسافت عملکرد قدرتمندی را در دسامبر ۲۰۱۶ به نمایش گذاشته، این پلی‌استیشن 4‌ است که توانسته در جایگاه اول پرفروش‌ترین‌ سخت‌افزار در ایالات متحده در دسامبر ۲۰۱۶ قرار بگیرد.

مایکروسافت در بیانیه‌ای که با گیم‌اسپات به اشتراک گذاشته، تایید می‌کند که دسامبر ۲۰۱۶ «بزرگترین ماه تاکنون» برای فروش ایکس‌باکس وان در ایالات متحده بوده است. علاوه بر این، ایکس‌باکس وان اولین کنسول نسل جدید محسوب می‌شود که افزایش سال به سال فروش را در ایالات متحده در طول ماه گذشته نشان می‌دهد. مایکروسافت در بیانیه‌ی خود تاکید می‌کند که ایکس‌باکس وان پرفروش‌ترین کنسول نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ بوده است.

علاوه‌ بر این، این کمپانی برخی آمار را در رابطه با عملکرد ایکس‌باکس به اشتراک گذاشته است؛ مایک نیکولز، معاون ارشد بازاریابی ایکس‌باکس در این رابطه گفت:

در ماه نوامبر و دسامبر ما شاهد رسیدن مشارکت ایکس‌باکس لایو به ۳/۹ میلیارد ساعت، بالاترین در تمان دوران بودیم. این افزایشی ۲۳ درصد را نسبت به ۲۰۱۵ نشان می‌دهد که به واسطه‌ی هیجان طرفداران برای بزرگترین لاین‌آپ بازی‌ها صورت گرفته است. با نگاهی به آینده، ما به لطف عرضه‌ی پروژه اسکورپیو، قدرتمندترین کنسول تاکنون و نمونه‌ای از بازی‌های پشتیبانی شده در ایکس‌باکس وان و ویندوز 10‌یا هردو، انتظار یک سال ویژه را برای بازیکنان داریم.

NPD،‌ هفته‌ی آینده لیست کامل پرفروش‌ترین بازی‌های ماه دسامبر و احتمالا سال ۲۰۱۶ را منتشر خواهد کرد. با انتشار آمار جدید و اخبار بازی‌ کنسول‌ها، ما نیز در زومجی آن را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده