// جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۶

بازی Snipperclips برای نینتندو سوییچ معرفی شد

نینتندو بازی Snipperclips، یک IP جدید معمایی را برای نینتندو سوییچ رونمایی کرد.

نینتندو امروز در جریان لایو استریم نینتندو سوییچ، Snipperclips - Cut it out, together، یک بازی جدید با سبک اکشن - پازل را معرفی کرد. این بازی در کنار بخش تک‌نفره‌، از بخش چندنفره در دو حالت مختلف پشتیبانی می‌کند که هر دو دارای ویژگی‌های خلاقانه‌ی برش اشکال مختلف کاغذ برای حل معماها هستند.

حالت اول به یک بازیکنان اجازه‌ی حل معماهای ‌ساده و پیچیده را به صورت تکی یا با یکی از دوستان می‌دهد. در حالت دوم اما، تا چهار بازیکنان قادر به انتخاب همکاری با یکدیگر به عنوانی بخشی از یک تیم برای حل پازل‌های پویا هستند. بازیکنان همچنین می‌توانند با یکدیگر در سایر فعالیت‌ها و ویژگی‌ها رقابت کنند.

Snipperclips - Cut it out, together!

 Snipperclips - Cut it out, together! در ماه مارس به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) عرضه می‌شود. این بازی برروی نینتندو eShop قیمتی معادل ۱۹/۹۹ دلار را خواهد داشت.

اگر پیگر اخبار بازی های نینتندو سوییچ هستید، اکنون می‌توانید تریلر و جزئیات جدیدی از Xenoblade 2 و Zelda: Breath of the Wild را در زومجی مطالعه کنید. طبق اعلام نینتندو قیمت نینتندو سوییچ در هنگام عرضه ۲۹۹ دلار خواهد بود. تاریخ عرضه نینتندو سوییچ نیز ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ اعلام شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده