// یکشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۱

کنسول NES Classic هک شد

با هک شدن کنسول NES Classic می‌توانید بازی‌های جدید را از طریق USB به کنسول انتقال دهید.

کنسول NES Classic در اواخر سال پیش عرضه و به یکی از کالاهای کمیاب در تعطیلات سال نو میلادی تبدیل شد. از قبل توسط کمپانی نینتندو، سازنده این کنسول، اعلام شده بود که NES Classic تنها ۳۰ بازی داشته که از قبل بر روی کنسول نصب شده‌اند و نمی‌توان بازی‌های آن را افزایش داد.

حال طبق اخبار بازی منتشر شده، ظاهرا این کنسول هک شده است تا کاربران بتوانند بازی‌های مورد علاقه خود را بر روی کنسول نصب کنند. با توجه به پست یکی از کاربران ردیت، از طریق یک ابزار ماد و هک کردن می‌توانید فایل‌های ROM این کنسول را به دستگاه خود منتقل کنید، البته این کار خطراتی را نیز بدنبال دارد.

در ادامه گفته شده است که این روش بواسطه فایل‌های ذخیره سازی بازی Super Mario Bros صورت می‌گیرد! زمانی که بازی را سیو کردید، کنسول را به پی‌سی خود وصل کرده و به حالت معکوس FEL بوت می‌کنید. این‌ها اولین قدم در راه اضافه کردن بازی‌های جدید به کنسول هستند و می‌توانید برای تماشای آموزش دقیق‌تر، به این ویدیو یوتیوب مراجعه کنید.

قطعا امکان اضافه کردن بازی‌های جدید به مینی NES جالب است؛ ولی باید در نظر داشته باشید که این کار ریسک‌های زیادی نیز دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده