// جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۱

بازی کلاسیک Pokemon Snap امروز برای کنسول مجازی Wii U منتشر می شود

Pokemon Snap، بازی فرعی از مجموعه‌ی پوکمون برای کنسول مجازی Wii U عرضه می‌شود.

Pokemon Snap، بازی کلاسیک عکس‌برداری از پوکمون‌ها، امروز برای کنسول مجازی Wii U در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. این بازی پیش از این در اپریل سال ۲۰۱۶ در کشور ژاپن و در ماه آگوست در اروپا منتشر شده بود. کنسول مجازی یا Virtual Console خدماتی است که به واسطه‌ی آن بازیکنان می‌توانند بازی‌های کلاسیک کنسول نینتندو را برروی سایر پلتفرم‌های این شرکت تجربه کنند. Pokemon Snap نخستین بار برای نینتندو 64 عرضه شده بود.

عرضه‌‌ی Pokemon Snap در آمریکای شمالی با Poke Finder، ویژگی دوربین بازی محبوب Pokemon Sun and Moon همراه شده است. Poke Finder امکان عکسبرداری و آپلود تصاویر پوکمون‌ها را در مکان‌ها خاص برای دریافت دیدگاه و لایک‌ NPC ها مهیا می‌کند.

در بازی پوکمون اسنپ شما به یک سیاحت برای عکسبرداری از پوکمون‌ها می‌روید. بعد از ثبت تصاویر باید آنها را برای بررسی از جوانب مختلف مانند تعداد پوکمون‌های درون تصویر و سایز آنها برای پروفسور Oak ارسال کنید. Pokemon Snap پیش از این نیز برای کنسول مجازی Wii عرضه شده بود. درصورتی که پیش از این نسخه‌ی Wii بازی را خریداری کرده باشید،‌ به راحتی می‌توانید بدون نیاز به خریداری مجدد به تجربه‌ی این بازی برروی Wii U بپردازید.

متفاوت با نسخه‌ی Wii، پوکمون اسنپ در Wii U از گیم‌پد و پرو کنترلر پشتیبانی می‌کند. Pokemon Snap با قیمت ۱۰ دلار برای Wii U عرضه خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده