// پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۱

نسخه بهبودیافته Mario Kart 8 و بازی Skyrim برای سوییچ عرضه می‌شوند

طبق لیست منتشر شده یک سایت خرده فروشی استرالیا، بازی Skyrim Special Edition برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

با نزدیک شدن به لایو استریم نینتندو روز به روز شایعات و اخبار بیشتری حول کنسول نینتندو سوییچ منتشر می‌شود و با تمام این اخبار هنوز نمی‌دانیم که دقیقا این کنسول هیبریدی چه ویژگی‌هایی در اختیار دارد. حال یک سایت خرده فروش استرالیایی لیستی منتشر کرده است که با توجه به آن مشخص شده نسخه نینتندو سوییچ بازی Mario Kart 8 با بهبود چشم‌گیری مواجه شده و همچنین بازی Skyrim: Special Edition نیز برای این کنسول عرضه خواهد شد.

بازی ماریو کارت ۸ شامل ۱۰ شخصیت جدید، ۲۴ محیط مسابقه‌ای جدید و یک حالت Battle Mode می‌شود. این بازی یکی از بازی‌های به نمایش در آمده در جریان ویدیو رونمایی نینتندو سوییچ بود که شایعاتی بگوش می‌رسید پورت ماریو کارت ۸ همان بازی Wii U خواهد بود و با این تفاسیر می‌دانیم که نسخه نینتندو سوییچ از اول بازسازی شده است.

یکی دیگر از بازی‌های لیست این خرده فروش استرالیایی Skyrim: Special Edition است که عرضه آن برای نینتندو سوییچ قطعی شده است. البته هنوز تاییدیه رسمی از سوی تیم سازنده منتشر نشده است ولی با نزدیک شدن به زمان برگزاری لایو استریم مربوطه، شاهد تایید شدن بازی‌های بیشتری برای نینتندو سوییچ هستیم.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده