// جمعه, ۱۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۱

سرور‌های بخش آنلاین بازی Devil’s Third غیرفعال شدند

سرور آنلاین چندنفره Devil’s Third، بازی انحصاری Wii U رسما غیرفعال شد.

Devil’s Third، یکی از بازی‌های جالب و قابل توجه برای کنسول Wii U‌ در طول حیات این کنسول شرکت نینتندو محسوب می‌شد. وجود ویژگی‌هایی مناسب بزرگسالان و محتوایی غریب و ناآشنا با سایر بازی‌های نینتندو، ساخته‌ی استودیوی والهالا گیمز را در نوع خود متفاوت می‌‌کرد. با این حال، Devil’s Third بعد از عرضه‌ی رسمی به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و کمی بعد از انتشار به فراموشی سپرده شد. اکنون اعلام شده است که یکی از مهمترین ویژگی‌های بازی از دسترس خارج شده است.

اگر از جمله افرادی هستید که از حالت آنلاین چندنفره بازی Devil’s Third لذت می‌برید،‌ خبر بدی را برای شما داریم. نینتندو امروز رسما سرور آنلاین این بازی را غیرفعال کرده است. البته نینتندو در تیرماه سال جاری اعلام کرده بود که سرورهای بازی از دسترس خارج خواهند شد. علی‌رغم توقف سرورهای حالت چندنفره، این بازی همچنان با قیمت کاهش یافته‌ی قبل یعنی ۲۹/۹۹ دلار نسبت به قیمت ۵۹/۹۹ دلار در روز انتشار به فروش می‌رسد.

Devil’s Third در طول زمان عرضه در آمریکای شمالی نیز با مشکلات زیادی همراه بود. بسیاری از خرده‌فروش‌‌های بزرگ به دلیل بازخوردهای عمدتا منفی نسبت به این بازی حتی حاضر نشدند تا این بازی را به فروش برسانند. در حالی که ساخته‌ی تومونوبو ایتاگاکی در سال ۲۰۱۴ به عنوان محصولی انحصاری برای Wii U‌ عرضه شده بود،‌ اما در نهایت نتوانست انتظارات نیننتندو را با نتایج نهایی برآورده کند. کمبود بازی در خرده‌فروش‌ها تا جایی پیش رفت که برخی نسخه‌های Devil’s Third در Ebay به قیمت ۱۰۰ دلار برای فروش قرار داده شد.

البته خبر بسته شدن سرورهای آنلاین Devil’s Third نقطه پایانی بر این محصول مورد انتظار نخواهد بود. در حقیقت مدتی قبل نسخه‌ای آنلاین و رایگان (free-to-play) از این بازی برای رایانه‌های شخصی معرفی شد، هرچند هنوز تاریخ عرضه‌ی رسمی این بازی مشخص نیست. با توجه با خرید‌های درون‌برنامه‌ای موجود در نسخه‌ی Wii َU، این احتمال وجود دارد که شاهد موفقیت بیشتر Devil’s Third برروی رایانه‌های شخصی باشیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده