نویسنده: پویان توخنی
// پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۱

توسعه بازی Dragon Quest XI به اوج خود رسیده است

بر اساس گفته‌های تهیه‌کننده بازی Dragon Quest XI، این بازی به اوج توسعه خود رسیده است.

یوسوکه سایتو، تهیه‌کننده بازی Dragon Quest XI، در مصاحبه‌ای که با 4Gamer's mass داشته است اطلاعات بیشتری را در آستانه سال نو میلادی از این بازی منتشر کرده است که بر اساس آن‌ها، به نظر می‌رسد روند توسعه این بازی به خوبی پیش می‌رود و به مراحل مهمی رسیده است. در زیر صحبت‌های وی را مشاهده می‌کنید:

Dragon Quest X پنجمین سالگرد خود را جشن می‌گیرد. همچنین نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و سوییچ بازی در حال توسعه هستند، که باعث به هیجان آوردن طرفداران خواهد شد. سرانجام بازی‌های Nier: Automata و Dragon Quest XI به اوج توسعه خود رسیده‌اند و من قصد دارم بدون هیچ استراحتی آن‌ها را به پایان برسانیم. بنابراین سال ۲۰۱۷، سالی سخت برای من خواهد بود اما من تمام تلاشم را خواهم کرد. لطفا به حمایت‌های خود از من ادامه دهید.

بر اساس آنچه که تهیه‌کننده بازی بیان کرده است، به نظر می‌رسد بازی Dragon Quest XI برای مدت طولانی در دست ساخت بوده است که این با توضیحات وی در لایو استریم رونمایی از بازی نیز همخوانی دارد. این بازی برای عرضه تا تاریخ ۶ خرداد ۹۶ (۲۷ می ۲۰۱۷)، ۳۰‌امین سالگرد این مجموعه، برنامه‌ریزی شده است و شاید تا آن زمان بازی حداقل در کشور ژاپن عرضه شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده