نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

تاریخ عرضه Yooka-Laylee مشخص شد؛ بازی برای Wii U منتشر نمی‌شود

بازی Yooka-Laylee در ۲۲ فروردین منتشر می‌شود و نسخه‌ی Wii U آن هم به‌نفع کنسول سوییچ کنار گذاشته شده است.

سرانجام پلی‌تونیک گیمز (Playtonic Games)، سازنده‌ی Yooka-Laylee، زمان دقیق انتشار این بازی پلتفرمر-ماجراجویی را اعلام کرد؛ البته این استودیو یک خبر بد هم برای دارندگان کنسول Wii U داشت.

آن‌طور که پلی‌تونیک در وب‌سایت رسمی‌اش نوشته، بازی Yooka-Laylee در ۲۲ فروردین‌ماه (۱۱ آوریل ۲۰۱۷) به‌طور جهانی عرضه می‌شود و به پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی (ویندوز، مک و لینوکس) راه پیدا می‌کند. در این میان، نام Wii U به‌دلیل «مشکلات فنی پیش‌بینی‌نشده» از فهرست میزبانان Yooka-Laylee خط خورده و در عوض، بازی در تاریخی نامشخص برای کنسول دستی-خانگی نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. جزئیات این نسخه‌ی بازی در سال آینده‌ی میلادی اعلام می‌شود. در این میان، کسانی که در کیک‌استارتر از نسخه‌ی Wii U بازی حمایت مالی کرده‌اند می‌توانند بدون صرف هیچ هزینه‌ای آن روی هرکدام از پلتفرم‌های مقصد که مایل باشند، تحویل بگیرند.

امکان پیش‌خرید Yooka-Laylee هم‌اکنون فراهم شده و پس از انتشار هم بازی در قالب هر دو نسخه‌ی فیزیکی و دیجیتال قابل خریداری خواهد بود. پیش‌خریدکنندگان نسخه‌های ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان Yooka-Laylee به دمویی به نام Toybox دست پیدا می‌کنند که می‌توانند بعضی سازوکارهای بازی را در آن امتحان کنند؛ بدون آنکه از بابت لو رفتن داستان آن نگرانی داشته باشند. نسخه‌ی Digital Deluxe بازی هم از طریق فروشگاه‌های GOG و استیم قابل تهیه است که آلبوم دیجیتال موسیقی و دفترچه‌ی راهنما-آرت‌بوک بازی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده