نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۸

Paladins هم اکنون ۵ میلیون بازی کننده دارد

طبق اعلام استودیوی های رز (Hi-Rez Studios) بازی تیراندازی اول‌ شخص چندنفره Paladins در حال حاضر حدود ۵ میلیون بازی کننده دارد.

استودیوی های رز با انتشار ویدیویی کوتاه اعلام کرد که تا کنون ۵ میلیون کاربر در بازی چندنفره و رایگان Paladins ثبت نام کرده‌اند. این بازی در ماه آگوست سال جاری میلادی از طریق پلتفرم استیم برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و از آن زمان تا حالا همواره در میان ۲۰ بازی پرطرفدار شبکه استیم قرار داشته است.

بر اساس اطلاعاتی که های رز ارائه کرده، بازیکن‌ها به طور کلی زمانی معادل ۲.۹ میلیارد دقیقه را صرف بازی کردن Paladins کرده‌اند (که برابر است با ۵۶۰۱ سال!) و ضمن باز کردن ۳۷ میلیون صندوقچه درخشان، تقریبا ۲.۲ میلیارد دشمن را در بازی به هلاکت رسانده‌اند. همچنین طبق اعلام های رز محبوب‌ترین شخصیت‌های بازی با توجه به نقش‌شان عبارتند از:

  • Skye – Flank
  • Fernando – Front Line
  • Viktor – Damage
  • Pip – Support

Paladins

تاد هریس، مدیر ارشد استودیوی های رز درباره دستیابی Paladins به چنین آماری گفت:

موفقیت اولیه Paladins نتیجه اجتماع پرشوری است که در طول ماه‌های برگزاری بتای محدود بازی ما را یاری کردند. دیدن چنین بازخورد قدرتمندی در ابتدای کار بسیار عالی است و این تازه شروع ماجرا است، چون تیم سازنده هر دو هفته یک بروزرسانی بزرگ را برای بازی منتشر می‌کنند.

علاوه بر آپدیت‌هایی که هر دو هفته یک‌بار عرضه می‌شوند تیم های رز قصد دارد یک مسابقه را با شرکت هشت تیم از نقاط مختلف دنیا در اوایل سال آینده میلادی برگزار کند و برای بالاتر رفتن هیجان این مسابقه جایزه ۱۵۰٫۰۰۰ دلاری را برای آن در نظر گرفته است. تمامی مسابقات این تورنمنت از طریق کانال توییچ Paladins قابل تماشا خواهند بود.

نسخه کامل و نهایی Paladins در سال ۲۰۱۷ برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده