// دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

بسته‌ الحاقی جدید بازی Monster Hunter Generations عرضه شد

بسته الحاقی رایگان بازی Monster Hunter Generations پوسته‌ای با حال و هوای شخصیت‌های بازی Street Fighter را به این بازی اضافه می‌کند.

کپکام (Capcom) بسته‌الحاقی جدید بازی Monster Hunter Generations را به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار داد. این DLC پوسته‌های جدیدی با حال و هوای بازی Street Fighter‌ که توسط تتسویا نُمورا، طراح استودیو اسکوئر انیکس، طراحی شده به این بازی اضافه می‌کند.

دو پوسته جدید برای شخصیت فلینز در نظر گرفته شده است. کاربران برای دریافت دو پوسته‌ بلانکا و چون‌لی باید ماموریت SF: Ultimate Entrance Exam را به اتمام برسانند، در این ماموریت کاربران باید شخصیت ولویدُن و گریت‌ ماکائو را شکار کنند که البته این امر آسان به نظر نمی‌رسد.

monster hunter generations

همچنین کاربران می‌توانند با نابود کردن شخصیت هایپر دویجو در ماموریت ووراشِز کینگ یک سلاح وینگ آف جاجمنت (Wing of Judgment) به همراه دو آرمور جدید را از آن خود کنند. آرمور‌های جدید که عکس‌های آن را در انتهای مطلب می‌توانید مشاهده کنید نُمورا طراح بازی‌های بزرگی همچون Final Fantasy و Kingdom Hearts طراحی آن را بر عهده گرفته است.

همینطور ماموریت‌های زیادی در این بسته‌الحاقی رایگان در دسترس است که کاربران با اتمام این ماموریت‌ها آرمور‌های جدیدی به ارمغان می‌آروند. همچنین چالش‌های بخش آرنا، پالیسو‌های مخصوص و آیتم‌های دیگر همچون توپ رنگارنگ برای حیوان قهرمان شما در این دی‌ال‌سی در دسترس است.

تمامی این آیتم‌ها و ماموریت‌ها در منو بسته‌الحاقی به صورت رایگان در دسترس است. بسته‌الحاقی رایگان برای کاربران بازی Monster Hunter Generations ماهیانه در نظر گرفته شده است. ماه‌ گذشته شاهد محتواهایی با حال و هوای بازی‌های Devil May Cry، Zelda و Mario بودیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده