نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۳

نینتندو درباره نامگذاری کنسول سوییچ توضیح داد

به‌گفته کمپانی نینتندو، کنسول سوییچ به دو دلیل این‌گونه نامگذاری شده که یکی از آن‌ها ذات دوگانه‌ی آن است.

از زمان معرفی شدن نینتندو سوییچ، و ماه‌ها پیش از آن، اظهارنظرها و شایعات فراوانی درباره‌ی این محصول بر سر زبان‌ها است. نینتندو هم فعلاً واکنش خاصی به این صحبت‌ها نشان نمی‌دهد و تا اوایل سال ۲۰۱۷ نمی‌خواهد جزئیات بیشتری را از این کنسول فاش کند. در این میان، یکی از پرسش‌هایی که از همان روز رونمایی شدن سوییچ برای طرفداران نینتندو مطرح است این است که چرا چنین نام متفاوتی برای آن انتخاب شده است. اکنون کمپانی ژاپنی به این پرسش پاسخ داده است.

نینتندو در گفت‌وگو با انتشارات نینتندو دریم از دو مورد به‌عنوان دلایل انتخاب شدن نام سوییچ یاد کرد: یکی ذات دستی-خانگی کنسول و دیگری انتظار این کمپانی برای تأثیرگذاری محصول‌اش در دنیای گیمینگ. نینتندو در این‌باره گفت:

ما به دو دلیل این‌طور نتیجه گرفتیم که نام مذکور، بهترین گزینه برای محصول‌مان است. [اول آنکه این عبارت] نشان‌دهنده‌ی یکی از ویژگی‌های شاخص سوییچ است؛ یعنی توانایی «سوییچ کردن» یا جابه‌جا شدن بی‌درنگ میان صفحه‌ی تلویزیون و صفحه‌ی سوییچ. [دوم اینکه واژه‌ی فوق] تجسم این ایده است که [کنسول جدید] قرار است مانند یک سوییچ یا کلید، شیوه‌ی بهره‌گیری مردم از سرگرمی را در زندگی روزمره‌ی‌شان دگرگون کند.

نینتندو قرار است در روز ۲۳ دی‌ماه جزئیات تازه‌ای از سوییچ را با طرفداران‌اش در میان بگذارد و ممکن است در این تاریخ جنبه‌های ناشناخته و جالبی از این کنسول برای‌مان فاش شود.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده