// پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

نینتندو سوییچ احتمالا بازی های گیم کیوب را اجرا خواهد کرد

به نظر می‌رسد نینتندو سوییچ ویژگی‌های مثبت زیادی دارد که یکی از آن‌ها توانایی اجرای بازی‌های کنسول گیم‌کیوب خواهد بود.

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت کنسول نینتندو سوییچ به تازگی مشخص شده است. به تازگی یورو گیمر با استناد به منابع مختلف اعلام کرده که این کنسول توانایی اجرای بازی‌های گیم‌کیوب را به وسیله یک نرم‌افزار کنسولی خواهد داشت. این وبسایت توانسته سه بازی منتشر شده توسط خود نینتندو را امتحان کند که از طرفی جزو بهترین بازی‌های کنسول نسل ششمی نینتندو بوده‌اند که عبارتند از Super Mario Sunshine ،Luigi's Mansion و Super Smash Bros. Melee حتی یورو گیمر اعلام کرده که توانسته بازی Animal Crossing را نیز با این روش اجرا کند.

مطمئنا توانایی اجرای بازی‌های گیم‌کیوب از طریق یک نرم‌افزار حرکتی مثبت برای نینتندو سوییچ بوده زیرا کسانی که پیش از این کنسول Wii U را خریداری کرده بودند توانایی انجام این کار را نداشتند. علاوه بر موارد ذکر شده در بالا یورو گیمر اشاره کرده است که کسانی که بازی‌های گیم‌کیوب را از طریق نرم افزار اختصاصی تعبیه شده خریداری کنند می‌توانند با پرداخت مبلغ ناچیزی آن را بروزرسانی کرده و بازی را با گرافیک بروزتری اجرا کنند.

نینتندو بیش از این به طور رسمی اعلام کرده بود که نباید انتظار شنیدن اخبار بیشتری از کنسول سوییچ را تا ژانویه سال ۲۰۱۷ داشته باشیم. زیرا این شرکت قصد دارد در طی یک کنفرانس خبری از قیمت، سخت‌افزار و لاین‌آپ بازی‌های این کنسول رونمایی کند.


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده