// چهار شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

THQ Nordic دو پروژه در حال توسعه برای نینتندو سوییچ دارد

شرکت THQ Nordic علاوه بر قرارداد‌ها و گرفتن حق نشر بازی‌های جدید اعلام کرده که دو پروژه در حال توسعه برای کنسول نینتندو سوییچ دارد. 

امروز شرکت THQ Nordic از طریق مطبوعات اعلام کرد که خرید دارایی‌های Mobile Gaming Studios و Enigma Software Productions با موفقیت پیش رفته و از این پس بازی‌های این دو استودیو به این شرکت تعلق دارند. همچنین THQ Nordic اشاره کرد که دو پروژه در دست توسعه برای کنسول نینتندو سوییچ دارد.

بازی‌های زیر هم‌اکنون به مالکیت THQ Nordic در آمدند:

Sphinx and the Cursed Mummy

این بازی یک اکشن ماجراجویی سوم شخص بوده که براساس اساطیر مصر باستان ساخته شده است و پیش از این برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 2، ایکس‌باکس و نینتندو گیم کیوب منتشر شده بود. 

War Leaders: Clash of Nations

این بازی یک استراتژی نوبتی همراه با تاکتیک‌های همزمان برای پلتفرم رایانه‌های شخصی است.

Legends of War (اثر استودیو Enigma Software Productions)

Legends of War از سری بازی‌هایی در سبک استراتژی نوبتی بوده که در سال ۲۰۱۰ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 عرضه شده است.

لارس وینگفورس، رئیس شرکت THQ Nordic، در خصوص این خریدها اعلام کرد که از علاقه بازیکنان به این دست از بازی‌های رقابتی مطلع بوده است و ادامه داد:

در بین بازی‌های خریداری شده به نظرم بازی Sphinx and the Cursed Mummy بسیار مناسب مخاطبین نینتندو است و ما به حمایت کردن از این جامعه علاقه داریم!

او همچنین در این بین در خصوص پروژه‌های در دست توسعه این شرکت برای نینتندو سوییچ نیز سخنانی گفت:

ما در خصوص نینتندو سوییچ، پلتفرم جدید این شرکت، بسیار مشتاق هستیم و هم‌اکنون بیش از دو پروژه در دست توسعه برای آن داریم.

THQ Nordic اشاره کرده که اطلاعات تکمیلی از این دو پروژه در آینده‌ای نزدیک اعلام می‌شود. 


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده