نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۱

جزییات سومین آپدیت نسخه پی سی بازی Dishonored 2

استودیو آرکین سومین آپدیت نسخه پی‌سی بازی Dishonored 2 را به صورت آزمایشی عرضه کرده است.

بازی Dishonored 2 از همان روز‌های عرضه مشکلات زیادی روی رایانه‌های شخصی داشت؛ به‌طوریکه که کاربران حتی با بهترین سخت‌افزار‌ها هم مشکلاتی از قبیل افت فریم را تجربه می‌کردند و البته مسائل آزاردهنده دیگری چون مشکلات استفاده از ماوس هم در بازی دیده می‌شد. کمپانی بتسدا ناشر، و استودیو‌ آرکین، سازنده بازی، تا به امروز دو آپدیت به منظور رفع این مشکلات عرضه کرده‌اند و حال نسخه بتای آپدیت سوم نیز آماده شده است.

این آپدیت فعلا به شکل بتا عرضه شده است و باید با راست کلیک کردن روی اسم بازی در استیم، به قسمت آپدیت‌های بتا رفته و از آنجا اقدام به دانلود پچ کنید. بنا به اعلام سازندگان، این آپدیت باعث بهبود عملکرد کلی بازی خواهد شد. همچنین این آپدیت امکان غیرفعال کردن موشن بلور را فراهم می‌کند و نرخ فریم بازی هم از این پس به صورت پیش‌فرض روی ۶۰ قفل شده است. البته غیرفعال کردن V-Sync باعث بروز مشکلی در این زمینه شده و نرخ فریم را روی ۳۰ قفل می‌کند که بنا به اعلام سازنده بازی، این مشکل در آینده رفع خواهد شد.

در زمینه رفع باگ هم، این آپدیت مشکلات باقی‌مانده در زمینه استفاده از ماوس را رفع می‌کند. همچنین افرادی که از چند مانیتور استفاده می‌کنند، دیگر با مشکلی در اجرای بازی روبرو نخواهند شد.

استودیو آرکین اعلام کرده که نسخه نهایی این آپدیت هم به‌زودی عرضه خواهد شد. همچنین این استودیو توصیه کرده که کاربران حتما باید نسخه 375.95 درایور‌ انویدیا و 16.11.4 درایور AMD را نصب کرده باشند؛‌ چرا که مخصوصا در مورد کارت‌های انویدیا، نسخه‌های قدیمی درایور باعث بروز مشکلات زیادی در بازی می‌شوند.

بازی Dishonored 2 علی‌رغم مشکلاتی که نسخه پی‌سی آن داشت، یکی از موفق‌ترین بازی‌های امسال بود که در بررسی زومجی هم نمره عالی ۹ را دریافت کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده