// جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

نسخه پلی استیشن 4 بازی Danganronpa 1•2 Reload در ماه اسفند منتشر می شود

توسعه‌دهندگان نسخه Reload بازی Danganronpa 1•2 از انتشار این بازی در ماه مارس ۲۰۱۷ خبر داده‌اند.

مهرماه بود که اعلام شد Spike Chunsoft قصد انتشار دوباره دو بازی از مجموعه Danganronpa را تحت عنوان Danganronpa 1•2 Reload برای پلی‌استیشن 4 دارد. اکنون با گذشت دو ماه در نهایت تاریخ عرضه رسمی این مجموعه اعلام شده است. طبق اعلام توسعه‌دهندگان کالکشن دو شماره اول و دوم Danganronpa در تاریخ ۱۴ مارس ۲۰۱۷ (۲۴ اسفند ۱۳۹۵) عرضه خواهد شد. این مجموعه برای نخستین بار هر دو بازی را به کنسول‌های خانگی می‌آورد.

بازی‌های Danganronpa رمانی بصری از داستانی جنایی هستند که در آن گروهی از هم‌کلاسی‌ها گرفتار Monokuma، یک خرس بدنام می‌شوند که به منظور فرار، هر یک از دانش‌آموزان باید مرتکب قتل شده و از محاکمه آن قسر در بروند.

این دو بازی نخستین بار تنها در کشور ژاپن و در انحصار کنسول پلی‌استیشن پورتابل (PSP) منتشر شده بودند هرچند در چند سال اخیر هر دو بازی برروی پلی‌استیشن ویتا نیز منتشر شده‌اند. Spike Chunsoft بعدها نیز یک نسخه فرعی با نام Danganronpa Another Episode: Ultra Despair girls را برای کنسول پلی‌استیشن ویتا منتشر کرد. این دو بازی اخیرا و در سال ۲۰۱۵ به واسطه استیم برروی رایانه‌های شخصی نیز منتشر شدند. انتشار نسخه انگلیسی برعهده NIS America گذاشته شده است. Danganronpa Another Episode، نسخه فرعی این مجموعه در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ برروی استیم عرضه می‌شود.

سومین شماره این مجموعه انتظار می‌رود تا در سال ۲۰۱۷ میلادی عرضه شود، هرچند هنوز تاریخ رسمی انتشار آن اعلام نشده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده