// جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

بروزرسانی Elder Scrolls Online، پشتیبانی از HDR را به ایکس باکس وان می آورد

بروزرسانی بازی The Elder Scrolls Online برای ایکس‌باکس وان با پشتیبانی از ویژگی HDR‌ منتشر شد.

بتسدا بروزرسانی جدیدی را برای نسخه ایکس‌باکس وان بازی The Elder Scrolls Online با هدف رفع برخی مشکلات، اضافه شدن محتوای جدید و همچنین پشتیبانی از HDR یا دامنه دینامیک بالا، منتشر کرده است. با توجه به پست ارسال شده برروی سایت بتسدا، پچ منتشر شده با حجم ۵/۹ گیگابایت، بروزرسانی بزرگی محسوب می‌شود.

بازیکنان برای مشاهده مزایای HDR، در کنار یک ایکس‌باکس وان اس نیازمند تلویزیونی هستند که از قابلیت فوق پشتیبانی کند. بتسدا همچنین با اشاره به یک اسلایدر در تنظیمات رابط کاربری، اعلام کرده است که با استفاده از این گزینه قادر به تنظیم تاثیرات روشنایی HDR‌ هستید. این توسعه‌دهنده توصیه کرده است که برای دریافت بهترین تجربه دیداری، بازیکنان به پیشنهادات مایکروسافت توجه کنند.

The Elder Scrolls Online تنها یکی از جدیدترین بازی‌هایی است که به لیست کنسول ایکس‌باکس برای پشتیبانی از HDR اضافه شده است، این ویژگی باعث می‌شود تا بازی‌ها درخشان‌تر و زنده‌تر به نظر برسند. پیش از این نیز بازی‌هایی مانند Gears of War 4 و Deus Ex: Mankind Divided، پشتیبانی از این بازی را دریافت کرده بودند. بتسدا پیش از این پشتیبانی از HDR‌ را برای بازی Elder Scrolls Online به کنسول پلی‌استیشن 4 پرو آورده بود.

بروزرسانی جدید همچنین آیتم Mythic Aetherial Ambrosia را به بازی می‌آورد. این آیتم نسخه‌ای «فوق‌العاده نادر و به شدت نیرومند» از Psijic Ambrosia است که با نوشیدن آن ۱۵۰ درصد تجربه‌ی بیشتر را کسب می‌کنید. برای ساخت Mythic Aetherial Ambrosia ابتدا باید در کنار یک Aetheric Cipher، دستورالعمل مخصوص ساخت آن را نیز بدست بیاورید. برای جزئیات بیشتر می‌توانید توضیحات بتسدا در این رابطه را مطالعه کنید.

در رابطه با ایرادات رفع شده نیز،‌ یکی از مشکلات بازی در رابطه با آب (مایعات) بدست آمده از بطری‌ها، کوله‌پشتی‌ها و کوزه‌ها بود که پیش از این از نظر سطح متناسب با سطح شخصیت شما نبود، این مشکل اکنون رفع شده است. علاوه بر این، پچ بروزرسانی مشکلی را رفع می‌کند که باعث می‌‌شد Daedra Hearts از دورگه‌های انسان و ددرا رها نشود. مشکل دیگر رفع شده در این بروزرسانی، عدم نمایش مکان ماموریت برروی نقشه و قطب‌نما است که به لطف پچ منتشر شده دیگر شاهد آن نخواهید بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده