نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

یوبیسافت بازی Steep را پیش از عرضه در اختیار منتقدین قرار نخواهد داد

یوبیسافت اخیرا اعلام کرده که قصد ندارد بازی Steep را پیش از عرضه برای منتقدین ارسال کند.

کمپانی‌های مختلف معمولا سیاست‌های مختص به خود را در مورد نقد بازی‌هایشان در پیش می‌گیرند و برخی ترجیح می‌دهند تا نسخه‌ای را پیش از عرضه بازی برای منتقدین ارسال کنند تا نمره‌های بازی‌شان پیش از انتشار رسمی آن در دسترس باشد و برخی هم دوست دارند تا منتقدین نیز همزمان با گیمر‌ها به بازی‌شان دسترسی داشته باشند.

حال یوبیسافت اعلام کرده که در مورد بازی Steep، روش دوم را در پیش گرفته است و این بازی پیش از عرضه در اختیار منتقدین قرار نخواهد گرفت. کمپانی فرانسوی با انتشار پستی در این مورد گفت:

ما دوست داریم تا منتقدین هم نسخه‌ای کامل از بازی‌مان را با تمامی بخش‌هایش تجربه کرده و سپس آن را بررسی کنند و به همین دلیل هم بازی Steep در تاریخ ۲ دسامبر (۱۲ آذر) و همزمان با عرضه جهانی، در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت. این باعث خواهد شد تا منتقدین هم به بخش چندنفره بازی با حضور بازیکنان دسترسی داشته و بتوانند دید بهتری نسبت به بازی داشته باشند.

این اقدام یوبیسافت از آنجایی که بازی Steep دارای بخش چندنفره است، معقول به نظر می‌رسد. Steep یک بازی در مورد ورزش‌های زمستانی چون اسکی است که در تاریخ ۱۲ آذر برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. همچنین امکان Pre Load این بازی از امروز (۱۰ آذر) فعال شده و می‌توانید دانلود دیتای بازی را آغاز کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده