نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۹

پشتیبانی از HDR سال آینده به ReCore اضافه می‌شود

اخیرا مشخص شده که بازی ReCore سال آینده از HDR پشتیبانی خواهد کرد.

یکی از ویژگی‌های کنسول ایکس‌باکس وان اس مایکروسافت، پشتیانی از HDR است و تا به امروز هم بازی‌هایی مثل Gears of War 4 و Forza Horizon 3، از این ویژگی کنسول بهره برده و تصاویری شفاف‌تر با جزییات رنگ بهتر را روی تلویزیون‌هایی که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند، ارائه کرده‌اند. با این حال کمپانی آمریکایی در تلاش است تا پشتیبانی از HDR را به بازی‌های بیش‌تری اضافه کند و حال مشخص شده که بازی ReCore سال آینده با دریافت یک آپدیت، از HDR پشتیبانی خواهد کرد.

این خبر را شانون لوفتیس، مدیر کل استودیو‌های مایکروسافت، در قالب یک توییت اعلام کرد که به شرح زیر است:

ریکور سال آینده یک آپدیت دریافت کرده و از HDR پشتیبانی می‌کند. این آپدیت باعث می‌شود تا بازی روی تلویزیون جدیدی که به مناسبت کریسمس خریداری کرده‌اید، زیبا‌تر اجرا شود!

پس از این توییت لوفتیس، مایک ایبارا، از مهندسین ایکس‌باکس، نیز اعلام کرد که ریکور این آپدیت را سال آینده دریافت خواهد کرد. برای اینکه از فناوری HDR بازی بهره ببرید، باید یک کنسول ایکس‌باکس وان اس و تلویزیونی با پشتیبانی از HDR داشته باشید.

بازی ReCore که توسط استودیو‌های آرماچور و کامسپت ساخته شده است، تابستان امسال با قیمت ۴۰ دلار برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه شد و در بررسی زومجی هم نمره متوسط ۶ را دریافت کرد. خلاصه‌ای از نقد بازی به شرح زیر است:

«ریکور» با تمام پتانسیلی که دارد، به‌عنوان یک بازی شکست خورده خطاب می‌شود. تیم سازنده به‌خوبی هرچه تمام‌تر پتانسیل داخل بازی را با سهل انگاری‌های خود نابود کرده است. متاسفانه در دوره‌ای هستیم که دیگر مشاهده این دسته از بازی‌ها اصلا سوپرایزمان نمی‌کند. با این حال اگر از طرفداران پر و پا قرص بازی‌های پلتفرمینگ هستید، ریکور می‌تواند برای اندک ساعاتی سرگرم کننده باشد. البته سکوبازی‌های ریکور بدلیل تعامل ربات‌ها با محیط و ترکیب خوب آن‌ها با گیم‌پلی شدیدا جذاب است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده