// دوشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

Breath of Fire II بر روی کنسول مجازی 3DS منتشر شد

کمپانی نینتندو در اقدامی بازی کلاسیک Breath of Fire II را به لیست بازی‌های کنسول مجازی 3DS اضافه کرد.

بازی نقش‌آفرینی Breath of Fire II، محصول کمپانی کپ‌کام، در سال ۱۹۹۵ بر روی کنسول نسل چهارم نینتندو یعنی SNES عرضه و ۶ سال بعد در دسترس دارندگان Game Boy Advance قرار گرفت. پس از گذشت چندین سال کمپانی نینتندو بازی Breath of Fire II را در قالب کنسول مجازی به کنسول Wii آورد و حال بعد از ۱۹ سال علاقه‌مندان می‌توانند بر روی کنسول دستی 3DS نیز به تجربه این بازی بپردازند.

بازی Breath of Fire II که تنها بر روی چهارمین نسخه از مجموعه کنسول‌های 3DS یعنی New Nintendo 3DS عرضه شده، با قیمت ۷٫۹۹ دلار قابل خرید است. این بازی که در ۵۰۰ سال پس از اتفاقات Breath of Fire جریان دارد، روایت‌گر فرد یتیمی به نام «ریو بیتسون» است که مدت‌ها پیش خانواده‌اش به طرز مرموزی ناپدید شده‌اند. پس از آن‌که دوستش به ارتکاب جرم متهم می‌شود، ریو سفر خود را در جهت رفع اتهام از او را آغاز می‌کند. در توصیف این بازی آمده است:

شما آخرین عضو از خاندان «اژدها» هستید و باید دنیا را از شیطانی که روز به روز قدرت می‌گیرد پاک کنید. در ماجراجویی‌هایتان در سر‌تا‌سر محیطی مملو از جادو و راز‌ها، همرا‌هان غیر‌معمول و جالبی به شما ملحق خواهند شد. در مسیر‌تان به سوی نابودی شیطان، با آیتم‌های راز‌آلود، هیولا‌های به‌یاد‌ماندنی و محیط‌های عجیب و غریب رو‌به‌رو خواهید شد. ساعت‌ها اکشن و ما‌جر‌ا‌جویی به همراه المان‌های استراتژی و جادو در انتظار شما است!


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده