نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۸

شخصیت سومبرا بازی Overwatch به لطف یک ماد به Street Fighter V اضافه شد

اخیرا یک مادساز شخصیت سومبرا از Overwatch را به بازی Street Fighter 5 اضافه کرده است.

چندی پیش بود که بلیزارد رسما کاراکتر سومبرا را به بازی Overwatch اضافه کرد؛ کاراکتری که توانایی‌های بالایی در زمینه هک کردن دارد و از این طریق می‌تواند در بازی تاثیرگذار ظاهر شود. حال یک ماد ساز با نام THEJAMK، مادی برای بازی استریت فایتر ۵ عرضه کرده است که این شخصیت بازی اورواچ را به اثر مبارزه‌ای کپکام اضافه می‌کند.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که سومبرا به عنوان یک شخصیت کاملا جدید به بازی اضافه نمی‌شود و THEJAMK با تغییراتی که در ظاهر کاراکتر لورا از Street Fighter 5 اعمال کرده، وی را به سومبرا شبیه کرده است. جالب است بدانید زمانی که سومبرا به عنوان کاراکتر جدید اورواچ معرفی شد، طرفداران استریت فایتر ۵ ادعا داشتند که بلیزارد از کاراکتر لورا این بازی برای طراحی شخصیت جدید استفاده کرده است و از آنجایی که این دو مدل موی مشابه یا شباهت‌های دیگری نیز با هم دارند، این ادعا خیلی هم بی‌اساس نیست.

به هر حال اگر به بازی اورواچ علاقه دارید، می‌توانید ماد مذکور را دانلود کرده و با سومبرا در Street Fighter 5 بازی کنید. THEJAMK در مورد این ماد گفت:

خب همان‌طور که اکثر شما هم انتظار داشتید، بالاخره با تغییر ظاهر لارا موفق شدم کاراکتر سومبرا را به بازی اضافه کنم. البته خیلی از انیمیشن لباس‌ها راضی نیستم و همچنین تفاوت‌هایی هم در رنگ لباس‌ها با اورواچ دیده می‌شود که دلیل این موضوع، این بود که می‌خواستم رنگ‌های دیگر این شخصیت نیز در بازی قابل استفاده باشند. به هر حال امیدوارم که از این ماد لذت ببرید.

THEJAMK که علاقه زیادی به بازی Overwatch دارد، پیش از این با تغییر ظاهر برخی کاراکتر‌های استریت فایتر، قهرمانان دیگری از شوتر بلیزارد مثل Roadhog، Tracer، Reinhardt، Mei و D.Va را نیز به بازی مبارزه‌ای کپکام اضافه کرده است.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده