// سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

آخر هفته رایگان Elder Scrolls Online از فردا در ایکس باکس وان آغاز می شود

دارندگان ایکس‌باکس وان و اشتراک ایکس‌باکس لایو گلد می‌توانند از فردا The Elder Scrolls Online را رایگان تجربه کنند.

اگر طرفدار مجموعه Elder Scrolls هستید و از قضا هنوز The Elder Scrolls Online را تجربه نکرده‌اید، پنج روز طلایی را به لطف تصمیم بتسدا برای رایگان کردن این بازی آنلاین در ایکس‌باکس وان در پیش خواهید داشت. در حالی که مدت‌ها از کنار گذاشته شدن اشتراک ماهیانه الدر اسکرول آنلاین می‌گذرد، با این حال هنوز هم برای تجربه این بازی نیاز به خریداری آن خواهید داشت. اکنون فرصتی مناسب پیش آمده و می‌توانید در طول چند روز به تجربه کاملا رایگان این بازی نقش‌آفرینی بپردازید.

رویداد رایگان از فردا چهارشنبه ۲۳ نوامبر (۳ آذر) ساعت ۸:۳۱ دقیقه صبح به وقت ایران آغاز شده و تا روز یکشنبه ۲۷ نوامبر (۷ آذر)‌ ساعت ۸:۲۹ دقیقه صبح به وقت ایران ادامه خواهد یافت. رویداد فوق قابلیت preload نداشته و تنها از روز آغاز رویداد می‌توانید دانلود را از فروشگاه ایکس‌باکس را آغاز کنید، با توجه به حجم تقریبی ۸۰ گیگاباتی مورد نیاز، قبل از آغاز دانلود از وجود این فضا برروی هارد خود اطمینان حاصل کنید.

علاوه بر این، برای دسترسی رایگان به بازی، بازیکنانن ۵۰۰ کرون برای خرج کردن در فروشگاه دریافت می‌کنند. در این فروشگاه گزینه‌های متنوعی برای خریداری در کنار ویژگی‌های مختلف برای ارتقاء در دسترس قرار دارند. بیشتر این اقلام قیمتی بالاتر از ۵۰۰ کرون دارند هرچند شما قادر به خریداری کرون، پول رایج بازی هستید.

اگر بعد از تجربه بازی به صورت رایگان، بخواهید به تجربه این بازی آنلاین ادامه دهید، تمامی فایل‌های ذخیره شما در کنار تمامی اچیومنت‌های کسب شده، به نسخه خریداری شده منتقل می‌شود. The Elder Scrolls Online در جریان رویداد رایگان با تخفیف ارائه خواهد شد،‌ هرچند بتسدا در بیانیه‌ی خود توضیحی را در رابطه با میزان تخفیف بازی اعلام نکرده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده