// شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

احتمال فعال شدن سرورهای بخش چند نفره Watch Dogs 2 در هفته جاری

احتمال دارد در این هفته سرورهای بخش چند نفره بازی Watch Dogs 2 فعال شوند.

چندی پیش بازی Watch Dogs 2 منتشر شد و متاسفانه بخش چندنفره بازی در دسترس مخاطبان قرار نگرفت. یوبیسافت اعلام کرده بود که بدلیل یک سری مشکلات فنی این بخش که باعث افت فریم در بازی می‌شد، تا اطلاع ثانوی بخش چندنفره غیرفعال خواهد بود تا مشکلات آن را برطرف کنند.

حال در جدیدترین اخبار منتشر شده، یوبیسافت، سازنده و ناشر بازی Watch Dogs 2، اعلام کرده که راه‌حلی برای رفع مشکلات افت فریم بازی در بخش چندنفره بازی پیدا کرده است. البته در ادامه این کمپانی فرانسوی اعلام کرده که بخش چندنفره بازی فعلا در مراحل تست بسر برده تا مطمئن شوند هیچ مشکل دیگری در این بخش وجود نخواهد داشت. یوبیسافت در این باره می‌گوید:

اگر راه حل پیدا شده بتواند مشکل بازی را حل کند، بزودی بروزرسانی را برای بازی آماده خواهیم کرد تا مشکلات این بخش رفع شده و سرورهای قسمت چندنفره بازی دردسترس کاربران قرار بگیرد. ولی اگر این راه حل نتواند موفق ظاهر شود، باز مجبور به ایجاد یک سری تغییرات بوده و مجبوریم این بخش را فعلا غیرفعال نگه داریم.

بازیکنان در حال حاضر می‌توانند آزادانه در محیط شهر گشته و به‌انجام مراحل اصلی، فرعی یا مراحل Co-Op بازی بپردازند ولی بخش چندنفره بازی واچ داگز ۲ غیرفعال است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده