// جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۸

فروشگاه eBay اعلام کرد هر ۱۸ ثانیه یک کنسول NES Classic فروخته است

فروشگاه اینترنتی eBay اعلام کرده که در روز عرضه کنسول NES Classic هر ۱۸ ثانیه یک دستگاه از این محصول را بفروش رسانده است.

در جدیدترین اخبار منتشر شده حول کنسول NES Classic، اخیرا فروشگاه اینترنتی eBay اعلام کرده که در روز عرضه این کنسول، هر ۱۸ ثانیه یک دستگاه NES Classic را بفروش رسانده است. البته این فروش سریع اصلا جای تعجب ندارد زیرا موجودی این کنسول خاطره انگیز در همان ساعات و روزهای اولیه در اکثر فروشگاه‌های معتبر به‌اتمام رسید.

سایت eBay اعلام کرده که میانگین قیمت این کنسول ۶۰ دلاری از روز عرضه (جمعه ۲۱ آبان ماه) تا سه‌شنبه ۲۵ آبان ماه ۲۳۰ دلار بوده است! همچنین از نظر زمانی در روزهای بعد از عرضه تا سه‌شنبه هر یک دقیقه و ۲۳ ثانیه یک سفارش از این کنسول در سایت eBay ثبت شده است. در همین راستا جی هانسون، معاون ارشد شعبه آمریکا eBay می‌گوید:

سایت eBay محلی است که در آن می‌توانید خاص‌ترین و کمیاب‌ترین وسایل نظیر NES Classic Edition را براحتی پیدا کنید و خریداری کنید. مشتریان ما سفارش‌هایی را ثبت می‌کنند که موجودی آن‌ها در سایر فروشگاه‌ها کم بوده یا اینکه یک کالای کمیاب به‌حساب می‌آیند. یکی از این موارد کنسول NES Classic Edition بود که ما این محصول را در هر ۱۸ ثانیه بفروش می‌رساندیم.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده