نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۸

Elder Scrolls Online را برای مدت محدودی روی پلی استیشن 4 و پی سی رایگان بازی کنید

علاقه‌مندان بازی Elder Scrolls Online می‌توانند این اثر را به صورت رایگان روی پلی‌استیشن 4 و پی‌سی برای مدت محدودی تجربه کنند.

کمپانی بتسدا در نظر دارد تا در آخر این هفته بازی Elder Scrolls Online را به صورت رایگان برای دارندگان پلی‌استیشن 4 و پی‌سی در دسترس قرار دهد. بر این اساس، کاربران کنسول سونی از امروز (۲۶ آبان) ساعت ۸:۳۱ دقیقه صبح به وقت تهران به این نسخه دسترسی داشته‌اند و کاربران پی‌سی هم از ساعت ۲۱:۳۰ امروز قادر به تجربه رایگان این بازی خواهند بود. بتسدا اعلام کرد که جزییات آخر هفته رایگان این بازی روی ایکس‌باکس وان «به‌زودی» اعلام خواهد شد. همچنین برای تجربه این بازی روی پلی‌استیشن 4، نیازی به داشتن اشتراک پلاس ندارید.

در ادامه می‌توانید محتوای نسخه رایگان بازی را مشاهده کنید:

  • دسترسی رایگان به نسخه کامل بازی Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited
  • ۵۰۰ کراون که از آن می‌توان برای خرید از فروشگاه استفاده کرد
  • تمامی پیشرفت‌های گیمر در بازی و مواردی که در نسخه رایگان خریداری کند، در صورت خرید نسخه اصلی بازی به آن منتقل خواهند شد.

همچنین بتسدا اعلام کرده افرادی که در این نسخه رایگان شرکت کنند، وارد یک مسابقه با نام «Trip of a Lifetime» خواهند شد. برنده این مسابقه قرار است به یک سفر تفریحی به یکی از زیبا‌ترین مناطق دنیا با بودجه بتسدا خواهند رفت! به‌علاوه به مناسبت آخر هفته رایگان بازی، بتسدا قیمت Crowns‌ها و نسخه‌های مختلف بازی را کاهش داده است. این تخفیف‌ها تا ۲۸ نوامبر (۸ آذر) قابل استفاده خواهند بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده